הפקת חשבוניות באינטרנט

קישורים ממומנים

איך מפיקים חשבונית מס או קבלה באינטרנט? כמה זה עולה? האם זה עדיף על הדפסת חשבוניות? איפה אפשר למצוא תוכנות כאלו? כל התשובות בכתבה הבאה שלפניכם.

בשנים האחרונות קמו להן תוכנות רבות המציעות הפקת חשבוניות באינטרנט ללא צורך בהדפסת חשבונית בבית הדפוס. בכתבה הבאה החלטנו לבדוק עבורכם האם זה משתלם? למי זה טוב ומהם המחירים אותם גובים החברות והתוכנות השונות.

הפקת חשבוניות באינטרנט - מי צריך את זה?

להפקת חשבוניות באינטרנט כמה יתרונות מרכזיים. למשל:
  • חיסכון בנייר.
  • חיסכון בעלות ההדפסה.
  • שליחת קבלות וחשבוניות במייל (במידה ויש חתימה אלקטרונית של עורך התיעוד).
  • אפשרות גיבוי.
  • תוספות כמו הנהלת חשבונות, הפקת דוחו"ת ועוד.
בעיקרון, ישנם עסקים שהפקת חשבוניות באינטרנט "תפורה" עבור העסק שלהם. למשל כאלו שצריכים בדרך כלל לשלוח בדואר מעטפות עם קבלות או חשבוניות או למשל עסקים שתדירות הפקת הקבלות שלהם היא קטנה וכד'.

הפקת חשבוניות באינטרנט - איך זה עובד?

ברוב המקרים מדובר בממשק פשוט המאפשר לכם להזין את כל הנתונים שתצטרכו בדיוק כמו בחשבונית מודפסת כמו למשל - שם הלקוח, כתובת, פירוט ההזמנה, סכום, צורת התשלום וכו'. בתוכנות רבות ניתן גם לשדרג ולהוסיף תוכנה להנהלת חשבונות אשר תוכל בין היתר להפיק לכם דוחות שונים ומגוונים לצורך תשלומי מס או מע"מ.

כמה עולה הפקת קבלות באינטרנט?


מבדיקה שעשינו, ישנן תוכנות מציעות מחירון לפי כמות המסמכים שתשמשו. למשל, המחיר הממוצע עבור 100 מסמכים בחודש הוא כ-40 ש"ח לחודש וישנן תוכנות המציעות סכום קבוע בשנה (בדרך כלל כמה מאות שקלים) ובעבור זה תוכלו להפיק קבלות וחשבוניות ללא הגבלה.

האם זה משתלם?

המחיר הממוצע עבור הדפסת 100 קבלות/חשבוניות + 2 העתקים נע בין 80 ל-120 ש"ח ולכן אין ספק שמבחינה כלכלית הפקת חשבוניות באינטרנט יכולה לחסוך לכם לא מעט.

תוכנה להפקת חשבוניות באינטרנט


ישנן חברות רבות המציעות תוכנות שונות להפקת חשבוניות אונליין. להלן רשימה של כמה מהם.

Invoice4u - אחת החברות הראשונות שהחלו עם שירות הפקת חשבוניות באינטרנט המציעה בין היתר הפקת חשבוניות המתומחרת לפי כמות המסמכים שתשלחו ומשלוח קבלות וחשבוניות במייל יחד עם חתימה אלקרונית מורשית וחוקית. כתובת האתר: www.invoice4u.co.il

Icount - חברה נוספת המציעה הפקת חשבוניות אונליין ומשלוחם במייל בצורה חוקית. בנוסף מציעה החברה מחירון אשר מתומחר אך ורק על פי שימוש (במידה ולא הפקתם מסמכים לא תשלמו). כתובת האתר: www.icount.co.il

תוכנת ג'וניור - תוכנת הנהלת חשבונות המציעה בין היתר הפקת חשבוניות לפי תמחור שנתי. כתובת האתר: www.crtv.co.il

חשבונית בקליק - תוכנה נוספת המציעה הפקת קבלות וחשבוניות באמצעות האינטרנט. כתובת האתר: www.hclick.co.il

מאמרים קשורים:
עוסק מורשה או חברה בע"מ?
פנסיה לעצמאים
שכר טרחה רואה חשבון?
עוסק פטור או מורשה?

0 תגובות: