תוכנה להנהלת חשבונות

קישורים ממומנים

איזה תוכנה להנהלת חשבונות כדאי לבחור? בדקנו והשוונו עבורכם ברשת מהי העלות של תוכנות להפקת חשבוניות והנהלת חשבונות שונות. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכם.

בהמשך לכתבה האחרונה שפרסמנו בנוגע להפקת חשבוניות באינטרנט הפעם החלטנו לרדת לרזולוציה נמוכה יותר ולבדוק מהם המחירים של כמה מן התוכנות המובילות בשוק, כיצד מתבצע התמחור ומה הם כוללים במחיר התוכנה.

הערה: המחירים והמידע המופיע כאן נלקחו מאתרי התוכנות ואין הם מהווים מחיר רשמי מטעמם. כדי לקבל מחיר רשמי, יש לפנות ישירות לבית התוכנה ולברר ישירות מולם.

תוכנת הנהלת חשבונות - כספית

אחת התוכנות המובילות בשוק הנהלת חשבונות היא תוכנת כספית המציעה חמש גרסאות של תוכנה להנהלת חשבונות החל מתוכנה בסיסית ופשוטה לעוסק פטור ועד לתוכנה מורכבת הכוללת גם תוכנת מלאי וכד'. באתר הרשמי של התוכנה תוכלו לראות את כל ההבדלים בין הגרסאות השונות בעזרת טבלה מפורטת ומסודרת.

מחיר: התמחור של כספית נחלק לשני סוגים שונים - תשלום שנתי או תשלום חד פעמי לכל החיים. המחיר עבור תוכנת הנהלת חשבונות לעוסק פטור הוא 288 ש"ח לשנה או 1152 לכל החיים, לתוכנת כספית לעוסק מורשה המחיר הוא 348 ש"ח לשנה או 1392 ש"ח לכל החיים, תוכנת כספית+ (יכולות מורחבות יותר) 458 ש"ח לשנה או 1832 ש"ח לכל החיים ועלות תוכנת כספית+מלאי היא 578 ש"ח לשנה או 2348 ש"ח לכל החיים.

גירסת דמו:
ניתן להוריד גירסת דמו להתנסות לחודש חינם.

תמיכה
: החברה מציעה סוגים רבים של תמיכה החל מסרטוני הדרכה באתר האינטרנט ועד לתמיכה מרחוק של נציגים טלפונים. עד כמה שאנו הצלחנו להבין, אין תשלום נוסף עבור התמיכה.

כתובת האתר: www.caspit.biz

תוכנת הנהלת חשבונות - עסקית

עוד תוכנה נפוצה ופופולרית היא התוכנה "עסקית" המציעה שלוש גרסאות של תוכנות. הראשונה היא תוכנה להפקת חשבוניות ללא אפשרות לרשום הוצאות השנייה היא תוכנת הנהלת חשבונות כולל הוצאות ודוחות מע"מ והשלישית כוללת בתוכה גם תוכנת ניהול מלאי.

מחיר: גם תוכנת עסקית מעיניקה לכם אפשרות לבחור בין תשלום לרישיון שנתי או תשלום חד פעמי לכל החיים כאשר הגרסה הפשוטה של עסקית (ללא רישום הוצאות) נמכרת אך ורק במחיר חד פעמי לכל החיים ע"ס 529 ש"ח.

המחיר עבור תוכנת כספית הכוללת רישום הוצאות הוא 529 ש"ח לשנה הראשונה (ו-359 ש"ח החל מהשנה השנייה) או 1195 ש"ח לרישיון לכל החיים ועל תוכנת עסקית הכוללת גם ניהול מלאי המחיר הוא 529 ש"ח לשנה או 1695 ש"ח לכל החיים.

גירסת דמו: ניתן להוריד גרסת דמו להתנסות בחינם.

תמיכה: התמיכה בעסקית היא חינם לחודש הראשון אך לאחריו תצטרכו לשלם 345 ש"ח לשנה עבור תמיכה טלפונית או 49 ש"ח לשנה עבור תמיכה במייל.

כתובת האתר: www.iskit.biz

תוכנת הנהלת חשבונות - רווחית

תוכנת הנהלת חשבונות רווחית מציעה את כל הפיצ'רים שצריך עבור הנהלת חשבונות החל מדוחות מעמ ומס הכנסה, הנהלת חשבונות כפולה או חד צידית, דוח מכוון למע"מ ועוד. בניגוד לתוכנות הקודמות, רווחית מציעה גרסה אחת של תוכנת הנהלת חשבונות.

מחיר: עלות התוכנה היא 530 ש"ח +מע"מ לשנה.

גירסת דמו: ניתן להוריד גירסת דמו לניסיון למשך חודשיים חינם וללא התחייבות.

תמיכה: המחיר כולל תמיכה טלפונית מלאה.

כתובת האתר: www.rivhit.co.il

תוכנת הנהלת חשבונות - חיש קל

תוכנת חיש קל היא תוכנה להנהלת חשבונות המציעה אף היא את רוב הפיצ'רים שתמצאו בכל התוכנות השונות כגון הפקת חשבוניות, הפקת דוחות וגרפים עם השוואת לחודש/שנה, מילוי דוחות מע"מ, ייצוא חשבוניות וקבלות לתוכנת חשבשבת ואף ריבוי משתמשים בתוכנה ללא תשלום.

מחיר: לפחות על פי הבדיקה שלנו, תוכנת חיש קל היא הזולה ביותר מבין התוכנות השונות כאשר מחיר התוכנה הוא 250 ש"ח כולל מע"מ בלבד לשנה הראשונה ו-110 ש"ח לשנה לאחר מכן.

גירסת דמו: ניתן להוריד גירסת דמו מלאה ל-30 יום ללא תשלום.

תמיכה: תמיכה באי מייל בלבד ללא תשלום נוסף.

כתובת אתר: www.hish-kal.co.il

תוכנה להפקת חשבוניות - Invoice 4u

תוכנת invoice4u היא אחת המובילות בשליחת קבלות און ליין כאשר היתרון המרכזי הוא האפשרות ליצור חתימה דיגיטלית חוקית וכך תוכלו לשלוח חשבונית במייל בצורה חוקית על פי חוק מס הכנסה. כמו כן, מציעה החברה גם תוכנה להנהלת חשבונות, שירות סליקה ועוד.

מחיר: לצורך הפקת חשבוניות בלבד בתוכנה, התמחור עובד לפי כמות המסמכים שתשמשו בחודש. כך למשל על כמות של עד 10 מסמכים תשלמו 19.90 ש"ח ועד 100 מסמכים המחיר הוא 42 ש"ח לחודש. אם תרצו להשתמש בתוכנה להנהלת חשבונות המחיר הוא 60 ש"ח לחודש לכמות בלתי מוגבלת של פעולות.

כתובת האתר: www.invoice4u.co.il

תוכנה להפקת חשבוניות icount

אחת המתחרות העיקריות של invoice4u היא התוכנה icount שמציעה בעיקרון את אותם נתונים ואותם פיצ'רים (כולל חתימה דיגיטלית חוקית לשליחת חשבונית או קבלה בדוא"ל) כמו של invoice4u אך מוסיפה טוויסט קטן שבו אם לא הנפקתם שום מסמך, לא תחוייבו בתשלום.

מחיר: גם כאן התמחור הוא דומה ל-invoice4u ועובד לפי כמות המסמכים. למשל עד 10 מסמכים בחודש המחיר עומד על 19 ש"ח ועד 100 מסמכים תשלמו 39 ש"ח.

כתובת האתר: www.icount.co.il

מאמרים דומים:
תוכנת סריקה
תוכנות CRM לניהול לקוחות
תוכנה לניהול מלאי

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ריווחית היא התוכנה הכי טובה מכל מה שסקרתם.

כל התוכנות האחרות הן טובות רק להפקת מסמכים עם הנהלת חשבונות חד צידית אפילו בקושי יש להן ניהול מלאי.

ריווחית היא ברמה אחרת מעל כל השאר ודי מתקרבת לתוכנת ERP ומכילה פי עשר יותר פונקציונליות.

אנונימי אמר/ה...

אתה צודק,
כל התוכנות שציינו פה הן רק תוכנות להפקת תיעוד פנים ולכל היותר הנהלת חשבונות חד צידית.

ריווחית היא התוכנה היחידה ברשימה שמכילה את כל הפונקציונליות לניהול עסק והנהלת חשבונות מלאה ומתאימה לחברות בע"מ ולא רק לעצמאיים.