תוכנת סריקה

קישורים ממומנים

כל חברה או עסק רציני עובדים עם המון מסמכים. בשביל ארגון נכון וסדר בעבודה רצוי ומומלץ להשתמש בתוכנת סריקה או בשירותי סריקה מקצועיים. הנה כמה המלצות וקישורים לתוכנות סריקה ותוכנות ניהול מסמכים מקצועיות לעסק.

כדי לא ללכת לאיבוד בתוך אינסוף מסמכים, קיימות תוכנות מקצועיות ושירותים של חברות לעסקים שמציעות טיפול נכון בכל מה שקשור לסדר במסמכים, גיבוי וסריקה. שימוש נכון בתוכנת סריקה יוסיף לעסק שלכם דינמיות ואפשרויות רבות כגון: אפשרויות חיפוש, אחזור מסמכים, מעקב אחר מסמכים ועוד פתרונות רבים שימריצו את העסק ובסוף גם יחסכו לכם כסף.

שירותי סריקה חיצוניים

ישנם גם חברות אשר מציעות שירותי סריקה. במקרה כזה החברה תסרוק את כל המסמכים שלכם ותחזירם על גבי דיסק או CD ROM אך בצורה מסודרת כאשר בעזרת תוכנת צפייה מיוחדת תוכלו לראות את המסמכים לפי פילוח שתבחרו עד לרמת התיקייה.

כמה עולה תוכנת סריקה מקצועית?

מחיר תוכנת סריקה מקצועית עולה כמה אלפי שקלים בממוצע.

תוכנת סריקה

הנה כמה תוכנות סריקה וחברות אשר מספקות פתרונות של ניהול מסמכים ושירותי סריקה:
  • ארכיביון - חברה אשר מספקת שירות כולל של ניהול מסמכים החל מניהול כל המסמכים בתוך החברה ושירותי סריקה של כל המסמכים וסידורם בצורה מאורגנת ונכונה. קישור לאתר החברה
  • סקאן דוק - שירות סריקת מסמכים על גבי דיסק. קישור לאתר
  • Remote-Scan- תוכנת סריקה מקצועית הפועלת בכל סביבת עבודה.
  • מאגרי ארכיב - חברה המספקת שירותי אריכיון וגניזה בעזרת מערכת ממוחשבת חכמה. קישור לאתר החברה
  • חניבעל - מערכת לניהול מסמכים חינמית המאפשרת ניהול מסמכים וארכיון אלקטרוני עד 1000 דפים. מעבר לכמות זו תוכלו לרכוש בתשלום גרסה המאפשרת אפשרויות רבות ונוספות. קישור לאתר
  • האלסופט - חברה המציעה את תוכנת "חיפושית" - תוכנת סריקה מתקדמת. קישור לאתר

מאמרים דומים:
תוכנות CRM לניהול לקוחות
תוכנה לניהול מלאי

0 תגובות: