פנסיה לעצמאים

קישורים ממומנים

מבררים על פנסיה לעצמאים ומבולבלים? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נרכז לכם את המדריכים והמחשונים הטובים ביותר ברשת.

אחד הנושאים היותר מורכבים בעולם הפיננסים היא קרן פנסיה. כאשר מדובר על פנסיה לשכירים העניין פשוט יותר וזאת מכיוון שהמעסיק מחויב ע"י החוק להפריש את הפנסיה לעובד אך במקרה של פנסיה לעצמאים על העצמאי לדאוג לעצמו בתוך עולם שלם של מונחים וקרנות שונות.

כדי לעשות סדר בכל הבלגן, ריכזנו לכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שיסבירו לכם בדיוק מה זה פנסיה לעצמאים ובנוסף גם סימולטורים ומחשבונים שבהם תוכלו לחשב את גודל הקצבה שתקבלו מדי חודש לאחר גיל 60 ואילך.

פנסיה לעצמאים - מדריך

המדריך הראשון שעליו אנו ממליצים הוא מאמר מצוין של Ynet שמסביר בצורה עיונית ומעמיקה על החוק החדש שמחייב עצמאים להפריש כסף לקרן הפנסיה החל מינואר 2011. במדריך תקבלו תשובות על שאלות כמו:
  • כמה עצמאי צריך להפקיד לקרן הפנסיה?
  • מאיזה סכום חלה חובת הפקדה?
  • האם זה כולל גם ביטוח אובדן כושר עבודה?
  • מאיזה גיל מקבלים את הקצבה החודשית?
  • איך מקבלים את הקצבה החודשית? האם בפעם אחת או מדי חודש?
  • איך לבחור קרן פנסיה?
מדריך נוסף ומומלץ שייך לחברת הביטוח כלל שמציעה מן הסתם פנסיה לעצמאים כחלק משירותיה. במדריך שמחולק לארבעה חלקים תוכלו ללמוד בצורה מעשית על פנסיה לעצמאי מבחינת הטבות המס ששונו בשנים האחרונות וללמוד אילו הטבות מס זוכה עצמאי שמפריש כסף לקרן פנסיה וגם מידע על קרן הפנסיה שחברת כלל מציעה ויתרונותיה.

עוד כלי חשוב למידע על פנסיה לעצמאים הוא הסימולטור הבא שמציע האתר של חברת הביטוח מגדל. הסימלטור הנ"ל נותן לכם להזין את הפרטים שלכם כגון: גיל, מצב משפחתי, משכורת ברוטו ועוד פרטים שבעזרתם תוכלו לראות בצורה מוחשית כמה קיצבה חודשית תקבלו בהשוואה לקיצבה של ביטוח לאומי, קיצבת נכות, אובדן כושר עבודה וכ'ו. כמו כן, ותוכלו אף להזין את סכום ההפקדה שתרצו להפקיד מדי חודש ולראות כמה תקבלו בגיל הפרישה.

מאמרים קשורים:
גמלת סיעוד
כמה עולה רואה חשבון?

0 תגובות: