קורס פסיכומטרי לחרדים

קישורים ממומנים

איפה אפשר ללמוד קורס פסיכומטרי לחרדים? כמה זה עולה? ומה ההבדל בין קורס פסיכומטרי רגיל? כל התשובות, בכתבה הבאה שלפניכם.

לא הרבה יודעים זאת אבל בשנים האחרונות ישנם כמה מוסדות אשר מציעים קורס פסיכומטרי לחרדים שרוצים להשתלב בלימודי השכלה גבוהה ולאחר מכן בעבודה איכותית וטובה. בכתבה הבאה נציג לכם רשימה של מכללות המציעות קורס פסיכומטרי לחרדים ולנשים חרדיות ומידע נוסף בתחום.

פסיכומטרי לחרדים

אז איפה אפשר ללמוד קורס פסיכומטרי לחרדים? הנה רשימה של כמה מכללות שמציעות זאת:

EZ Way פסיכומטרי - רשת גדולה לקורסי פסיכומטרי והכנה לבגרות המציעה פסיכומטרי לחרדים ומציעים קורסים עם הפרדה בין גברים ונשים. הקורסים מתבצעים בירושלים ובני ברק במוסדות כמו מכללת ליפשיץ, מכון לב, המכללה החרדית בני ברק, מכללת אמונה ואף באולפנות כמו אולפנת עטרת רבקה, אולפנת רבבה, אולפנת הראל ועוד.

חכימא - קורס פסיכומטרי לחרדים ונשים חרדיות אשר שם דגש על כיתות קטנות והתאמה אישית. הקורס בפיקוח רבנים וניתן ללמוד אותו גם במכללות שונות כמו ישיבת הדרום, מכללות חב"ד, אולפנות חורב וישיבות ואולפנות נוספות.

בנוסף, קיימים קורסים ספיציפיים המותאמים לציבור החרדי ולנשים חרדיות ברשתות הפסיכומטרי הגדולות כמו לחמן, אנקורי, היי קיו ועוד וכדאי לברר טלפונית אם גם הם מציעים קורס לחרדים.

מחיר פסיכומטרי לחרדים

לא הצלחנו למצוא מחירון מפורט שמציע מחיר לקורס פסיכומטרי לחרדים אך ניתן לומר שמדובר על טווח מחירים של בין 3000 ש"ח ל-6000 ש"ח לקורס.

מאמרים דומים:
כמה עולה קורס פסיכומטרי?
המלצות למכון פסיכומטרי
פסיכומטרי - קורס או ללמוד לבד?
תוכנה ללימוד מילים לפסיכומטרי

0 תגובות: