מסחר יומי - המדריך השלם

קישורים ממומנים

רוצים להיכנס לעולם של מסחר יומי בבורסה? מצאנו עבורכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת על מסחר יומי כדי לספק לכם כניסה חלקה לאחד התחומים המרתקים והקשים ביותר בבורסה. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

אחד המונחים החמים ביותר בשוק הבורסה בשנים האחרונות הוא מסחר יומי. היתרון של עבודה מהבית מול מחשב בלבד קורץ להרבה מאוד ישראלים שמחליטים לחקור ולהיכנס למסחר היומי שנחשב לאחד התחומים המאתגרים והקשים ביותר בשוק ההון והבורסה כאשר חלק קטן מהמשקיעים הצליחו אפילו להפוך זאת למקצוע ולמקור הפרנסה היחיד שלהם.

רבים בוחרים לפנות לקורסים מסודרים המוצעים ע"י מכללות או מוסדים פרטיים שונים אך ישנם גם כאלו המחפשים ללמוד דרך האינטרנט ולכן החלטנו בכתבה הבאה להציג עבורכם מדריכים מצויינים שאספנו מהרשת שיעזרו לכם לדעת מהם האסטרטגיות המומלצות במסחר יומי איך ואיפה כדאי לסחור במסחר יומי ועוד טיפים והמלצות רבים בנושא. אך לפני שנציג את המדריכים, ננסה להסביר בקצרה מה זה בכלל מסחר יומי.

מהו מסחר יומי?

מסחר יומי הוא למעשה מסחר רגיל בבורסה כאשר העיקרון המרכזי הוא פשוט וברור - כל פעולות המסחר, כלומר קניית ומכירת המניות, נעשים במהלך יום אחד לפני סוף יום המסחר. המניות הנסחרות במסחר יומי מגוונות מאוד ואפשר למצוא סוחרי יום שמשקיעים במניות רגילות, אופציות, מט"ח וכד'.

איפה אפשר לסחור במסחר יומי?

מכיוון שמסחר יומי דורש פעולות מיידיות (לפעמים אפילו עניין של שניות), רק בורסות אשר מציעות ממשק ממוחשב ואונליין מאפשרות מסחר יומי ורוב סוחרי היום הישראלים עושים זאת בבורסה האמריקאית אשר מאפשרת זאת.

איך סוחרים במסחר יומי?

כדי לסחור במסחר יומי יש צורך במחשב עם חיבור אינטרנט וממשק ממוחשב אשר מספק את הפלטפורמה לקנייה ומכירה של מניות, אופציות וכו'. ישנם תוכנות מסחר רבות ברשת ובעזרת חיפוש פשוט בגוגל תוכלו למצוא עשרות כאלו המציעות ממשק מלא ומעמיק.

שימו לב: החברות אשר מציעות את התוכנות גובות עמלה על כל פעולה אשר אתם עושים ולכן כדאי לעשות סקר שוק מקיף ולבדוק איפה תמצאו את העמלה הכי זולה למסחר יומי.

מדריך למסחר יומי

אז לאחר שהבנו את המשמעות הבסיסית של מסחר יומי בבורסה, נעבור עתה לחלק הפרקטי יותר של העניין וננסה לראות איך עושים זאת ואיך לומדים לבצע מסחר יומי באופן רציני ומקצועי ובכוחות עצמכם.

1. המדריך הטוב ביותר למסחר יומי שמצאנו ברשת המיועד למתחילים הוא בשפה האנגלית אבל שווה להשקיע בו את כל הזמן הנדרש אם אתם מתכוונים ללמוד לבד ללא קורס. אתר זה הנקרא Day Trading מציע פשוט את כל ההסברים הפרקטיים על מסחר יומי בצורה מפורטת, מעמיקה וברורה כמו למשל:
  • איזה כלים צריך לדעת?
  • איך לקרוא גרפים וניתוןחים פיננסיים?
  • לימוד כל המושגים החשובים הקשורים למסחר יומי כמו Stop, Loss וכו'
  • אסטרטגיות מומלצות ועוד המון טיפים והמלצות...
כדאי מאוד לצרף את האתר הזה לרשימת הפייבוריט שלכם ולקרוא בו כמה שיותר.

2. מדריך נוסף שמצאנו שיכול לעניין אתכם נמצא בדף הבא שמציג כמה אסטרטגיות למסחר יומי בחוזים עתידיים שהם סוג אחד מתוך רבים הנהוגים במסחר יומי. אם חוזים עתידיים מעניין אתכם, כדאי לעיין במדריך.

3. ההמלצה הבאה שלנו הולכת לבלוג הזה בו אחד מהמשקיעים במסחר יומי החליט לשתף את כולם במסחר שלו והעלה בלוג ובו במשך תקופה ארוכה שיתף את האסטרטגיות שלו, ההצלחות והכשלונות במסחר היומי. אומנם הבלוג כבר לא כל כך פעיל בתקופה האחרונה אך ניתן לגשת לארכיון הבלוג ולעבור פוסט אחר פוסט כדי לראות את ההתקדמות האישית של אותו משקיע ואולי לקבל השראה ממנו.

4. ונסיים בהמלצה כללית יותר הנוגעת לכל המסחר בבורסה אך עדיין רלוונטית והיא הפורום של האתר קפיטל מרקט שבו תוכלו למצוא ולחפש מידע רב בנוגע למסחר בבורסה בכלל ומסחר יומי בפרט.

מאמרים קשורים:
קורס ייעוץ השקעות
מסחר עצמאי
מניות מומלצות
איזה מניה כדאי לקנות?

0 תגובות: