מניות מומלצות

קישורים ממומנים

איפה אפשר למצוא דרך לדעת על מניות מומלצות? איזה תיק מניות הכי מומלץ? ועוד מידע בנוגע למניות מומלצות בבורסה בת"א ובורסאות אחרות.

עדכון (29/12/2012): פרסמנו עבורכם כתבה חדשה בבלוג ובה מבחר המלצות למניות לשנת 2013. לחצו כאן כדי לקרוא את הכתבה.

ישנן אתרים ובלוגים שבדרך קבע מציעים רשימה מדי יום, שבוע או חודש של מניות מומלצות. קריאה ועיון באתרים האלו יכולה לעזור לכם בהחלט להחליט על הדרך לקניית מניות בתיק שלכם. הנה כמה אתרים ובלוגים שכדאי לעיין בהם באופן קבע:

אז קודם כל, מומלץ להיכנס לכתבה הבאה באתר דהמרקר שם הכינו כתבה כללית על קניית מניות מומלצות ל-2010 וזה מקום טוב להתחיל בו. גם בגלובס הכינו כתבה עם 70 מניות מומלצות! אמריקאיות לשנת 2010 כדאי לעיין גם בה.

גם באתר כלכליסט מצאנו כתבה ממש טריה ובה מניות מומלצות למדד ת"א 100 ושם מנתחים את השוק העכשווי ומניות כמו דלק, טבע, מניות הנקים ועוד עוברים ניתוח כלכלי ועוזרים לכם לבחור לאיזה כיוון כדאי למשוך את תיק המניות שלכם.

אם אתם מחפשים משהו יותר קבוע או סוג של נוסחה כדי למצוא רשימה של מניות מומלצות, מומלץ לבקר בבלוג הבא שנקרא Xinvestor ובאחד הפוסטים מציע הבלוג סוג של נוסחת קסם כדי לקנות מניות מומלצות בוול סטריט. הנה קישור לפוסט.

לסיום, הפעילו את האינטילגנציה האישית שלכם כדי לחשוב בצורה יצירתית איזה שוק הולך להרוויח וכך תוכלו לדעת לבד מהן המניות המומלצות לדעתכם. אם אתם מאמינים למשל שיימצאו מקורות נפט חדשים השקיעו במניות של חברות נפט, אם אתם חושבים שהבנקים הולכים לעשות חיל השקיעו במניה של בנק הפועלים או לאומי וכד'. חפשו ספר טוב על השקעות בשוק, יש המון ספרים על בורסה שאפשר לקנות כדי ללמוד עוד ועוד נושאים חדשים. או נסו להירשם בתי ספר שמציעים קורס בורסה שבו תולכו לקבל עוד כלים נוספים להשקעה בבורסה.

בהצלחה

מאמרים נוספים:
איך קונים מניות?
בורסה - בית השקעות או בנק?

2 תגובות:

יוסף אמר/ה...

לדעתי מניות מומלצות הן מניות נדל"ן.

בתקופה הקרובה ובעתיד הרחוק לדעתי יהיה משבר גדול עוד יותר בבורסה ואז אולי הנדל"ן ימשיך להוות מקור השקעה טובה ולכן אולי גם מניות הנדל"ן יעלו את ערכן.

מעבר לכך, המניות המומלצות שלי הן:

מניות טבע
ומניות דלק נדל"ן

גדי א. אמר/ה...

מניות מומלצות 2011

אלו הן המניות המומלצות שלי לשנת 2011:

טבע - הולכת לצמוח השנה לדעתי.

דיסקונט - מבין שאר הבנקים, לדיסקונט יש לאן הכי לעלות.

אבנר קידוחים - אינטואיציה. לא יותר מזה.

תזכרו את המניות המומלצות ל-2011 ותראו איך אני אצדק בסוף השנה...

ניפגש