מניות מומלצות 2013

קישורים ממומנים

אילו מניות כדאי לקנות ב-2013? על מה ממליצים המומחים? וממה כדאי להיזהר? מחפשים מניות מומלצות ל-2013? הגעתם למקום הנכון.

כמדי תחילת שנה אנו אוספים לכם מספר כתבות ומדריכים מהרשת שיציגו לכם מניות מומלצות לשנה הקרובה של מיטב האנליסטים והמומחים בשוק ההון. אז רוצים לדעת אילו מניות מומלצות ל-2013? אילו אגרות חוב כדאי לקנות בשנה הבאה? בכתבה הבאה תוכלו (אולי) למצוא את כל התשובות.

מניות מומלצות לשנת 2013

נתחיל עם הכתבה הבאה שפורסמה בכלכליסט המציגה את המלצותיו של בית ההשקעות "הדס ארזים" במסגרת פרוייקט המניות, האג"ח והמט"ח המומלצים לשנת 2013. ובכן, בהדס ארזים מאמינים באופן כללי על השוק המנייתי בשנת 2013 וממליצים על מניות של רמי לוי, בנק דיסקונט, ביטוח ישיר, חברת קידוחי הגז יואל ומניות של חברת קליל.

כתבה נוספת מאותה הסדרה מציגה המלצות של בית ההשקעות של מגדל ששם ממליצים על המניות של שיכון ובנוי, חברת פוקס, הראל, אינטר פארמה ומניות של חברת שטראוס.

מניות מומלצות נוספות של בתי ההשקעות תמיר פישמן, הלמן אלדובי ואיילון שמצאנו במסגרת הפרוייקט של כלכליסט הם המניות של קמהדע, פרטנר, פרוטרום, בנק מזרחי, גזית גלוב, כיל, לפידות מישורים ומזור רובוטיקה.

אתר ביזפורטל מציגים המלצה של חברת ההשקעות ברקליס שמפרטת את המניות המומלצות שלה לפי קטיגוריות.כך למשל במניות מתחום הטכנולוגיה ממליצים בברקליס על איזיצ'יפ, סיווה, נייס ומלאנוקס. בתחום מניות הגז והנפט ממליצה החברה על ישראמקו יהש, בזן וכיל.

אם אתם מחפשים מניות מומלצות של בנקים ל-2013 , בברקליס ממליצים על המניות של בנק הפועלים ובנק דיסקונט ואם אתם מעוניינים דווקא במניות מומלצות מתחום התקשורת לשנה הקרובה, ברקליס ממליצים לכם על מניות של בזק.

וממה להיזהר אתם שואלים? ובכן, בברקליס ממליצים להיזהר מקניית מניות של פרטנר וממניות סלקום.


מניות גז ונפט מומלצות ל-2013

באתר ביז פורטל ראיינו את מנהל ההשקעות של בית ההשקעות אפסילון עידן אזולאי שנתן ניתוח כללי לשוק ההון ל-2013 וגם נתן את המלצותיו לכמה מניות גז מומלצות ל-2013 כגון ישראמקו, דלק קידוחים, אבנר, רציו ועוד.

מניות מומלצות בנאסד"ק ל-2013

באתר גלובס פרסמו כתבה שסוקרת למעשה כתבה אחרת מאתר שוק ההון הבינלאומי בנזיגה (Benziga) ששם ממליצים על שתי מניות מומלצות בנאסד"ק לשנת 2013 עם סיכון גבוה במיוחד - Caesars Entertainment ואלפא נטורל ריסורסס.

אג"ח מומלצות 2013

אם אתם מחפשים המלצה לאגרות חוב להשקעה ב-2013, אנו ממליצים לכם לחזור לפרוייקט של כלכליסט שהצגנו בראשית הכתבה ששם בתי ההשקעות ממליצים בנוסף למניות, גם על אג"ח. ובכן, בין אגרות החוב שממליצים בבתי ההשקעות שמשתתפים בפרוייקט, ניתן למצוא את טוואר אג"ח ו', דלק אנרגיה אג"ח ה', מגה אור אג"ח ג', ביטוח ישיר אג"ח י', אלבר אג"ח ט', מישורים אג"ח י"ב, מליסרון אג"ח ה', מכתשים אגן תעשיות אג"ח ב', אפריקה תעשיות אג"ח א' או דורי קבוצה אג"ח ו'.

ונסיים עם הפוסט הבא מתוך הבלוג של הבלוגר ינון אריאלי, משקיע ותיק בשוק ההון שמציג את הסקירה שלו על המניות הישראליות המומלצות לשנת 2013. בין היתר, מציע אריאלי המלצה למניות של אמנת, עשות אשקלון, קמן אחזקות, מיטרוניקס ותאת טכנו.

0 תגובות: