איך קונים מניות?

קישורים ממומנים

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו למשקיע המתחיל הפעם נתרכז בשאלה איך קונים מניות? הנה כמה מאמרים מצויינים ומקיפים שיתנו לכם את כל הכלים לדעת כיצד קונים מניות ואיפה הכי כדאי לעשות זאת.

בתקופה האחרונה בה מחירי הנדל"ן ממריאים מדי יום, השקעה בנדל"ן הופכת להיות פחות אטקטיבית ונראה כי הרבה מן המשקיעים בישראל מחליטים לחזור ולהשקיע את כספם בבורסה. שנת 2009 וגם תחילת 2010 הייתה שנה מצויינת לבורסה בת"א שצברה תשואה גבוהה למי שהיה חכם להשקיע בו את כספו. אז אם אתם רוצים להתחיל עכשיו, אף פעם לא מאוחר.

המדריך למשקיע המתחיל:
איזה מניה כדאי לקנות?
אופציית Call - מה זה?
בורסה - בית השקעות או בנק?
מסחר במט"ח

למתחילים שבינינו שרוצים להשקיע בבורסה ולא יודעים איך, הנה כמה כתבות מומלצות שמצאנו ברשת דרכם תוכלו לקבל תשובות לשאלות נפוצות כמו: כיצד עובדת הבורסה? איפה הכי כדאי לקנות מניות - בית השקעות או בנק? אופציות, אג"ח ועוד...

אתר Ynet פרסם כתבה לא מזמן ובה הסבר קצר וקולע על השקעה במניות שיחסוך לכם ספרים על בורסה והשקעות נוספות כדי ללמוד על שוק ההון. בכתבה תוכלו ללמוד את הפרקטיקה שבעניין, על שעות המסחר (שלב פתיחה, שלב הרצף ושלב הנעילה), קצת מידע על סוגי המדדים בבורסה בישראל כמו: מדד ת"א 25, מדד ת"א 100, מדד התל-טק ועוד.

גם אתר נענע פרסם כתבה המיועדת למשקיע המתחיל ובו ניתן למצוא מידע רב בנוגע למניות ולחלק הפרקטי של ההשקעה בהם. תוכלו להכיר את סוגי המניות הקיימות כגון: מניות הטבה, מניות הנהלה ועוד מידע רב.

אם אתם בתחילת דרככם, כדאי ומומלץ לקרוא את הכתבות הנ"ל לפני שניגשים לבנק וקונים מניות.

0 תגובות: