טלוויזיות של LG

קישורים ממומנים

מחפשים מידע על קניית טלוויזיה LCD ופלסמה של LG? הגעתם לכתבה הנכונה. במאמר הבא נביא קצת הסברים והמלצות על כל מה שקשור בטלוויזיות LG.

אחת מהטלוויזיות הנמכרות ביותר בישראל היא הטלוויזיה של חברת האלקטרוניקה הקוריאנית LG. חברת LG (ר"ת Life's Good) נוסדה בשנת 1958 וכיום מוכרת כמעט את כל סוגי המכשרים החשמליים כמו טלוויזיות, מסכי מחשב, טלפונים סלולריים ומוצרי חשמל ביתיים. ניתן לומר כי LG נוחלת הצלחה רבה בשוק הישראלי בכל תחומי מצורי האלקרוניקה ובמיוחד בטלוויזיות.

ישנם כמה חברות שמייבאות את מוצרי LG אך היבואן הרשמי של חברת LG בישראל היא חברת ח.י אלקטרוניקה. (כך על פי מה שמפורסם באתר החברה).

הדגמים של טלוויזיות LG

לטלווזיות של LG דגמים רבים גם במכשירי פלסמה וגם ב-LCD. הסדרות הנפוצות והמעודכנות ביותר של החברה הן: סדרת ה-LH בדגמי ה-LCD וסדרת ה-p, PG ו-PS בדגמי הפלסמה. בתקופה האחרונה שבה טכנולוגיית הלד נכנסה למסכי הטלוויזיות מוצעים למכירה גם מסכי לד של LG.

מחירי הטלויזיות של LG

מחירי הטלוויזיות של LG מתחילים ב-1300 ש"ח לדגמים ישנים יחסית ובעלי מסך קטן (22 אינץ') ומגיעים ל-15,000 ש"ח לדגמי יוקרה של מסכי ענק עם איכויות גבוהות במיוחד (באתר זאפ נמכרים למעלה מ-10 מוצרים במחירים האלו).


הדגם הנפוץ ביותר של טלוויזית LG

בבדיקה שעשינו על פי המידע המופיע באתר זאפ נכון לתאריך זה, הטלוויזיה הפופולרית ביותר של LG בישראל היא טלוויזית ה-LCD בדגם LG 32LH35FR. דגם זה שייך לסדרה הנפוצה של LG - סדרת ה-LH. ה-LG 32LH35FR היא טלוויזית LCD 32 אינץ' בעלת מסך שטוח לחלוטין, Full HD, עם כל החיבורים המקובלים כמו Component, HDMI, RG, USB ועוד...

מחיר ה-LG 32LH35FR עומד על טווח מחירים של בין 2400 ש"ח ל-3400 ש"ח ועולה בממוצע כ-2700 ש"ח. המחיר הכי זול לפי אתר זאפ שייך לחנות Hi-Fi בתל אביב ונמכר במחיר של 2492 ש"ח.

בביקורות הגולשים באתר, מקבל דגם זה ציונים טובים וכמעט ולא ניתן למצוא ביקורות שליליות על הדגם. רוב הביקורות מציינות לשבח את איכות התמונה בטלוויזיה, תפריטים קלים ונוחים ובעברית, רזולוציה מצויינת ושירות אמין. לקריאת כל הביקורות לחצו כאן.

מאמרים נוספים:
איזה טלוויזיה כדאי לקנות?
התקנת צלחת לווין פרטית
הממיר החדש שמחליף את יס והוט

0 תגובות: