מצלמות של קנון

קישורים ממומנים

אחת החברות הפופולריות ביותר למצלמות בישראל ובעולם הם המצלמות של קנון. הנה סקירה וגם מבצעים ומחירים על מצלמות קנון.

חברת קנון (Canon) היא חברה יפנית שמתמחה במוצרי אופטיקה שונים כגון מצלמות, כונות צילום וכו'. קנון היא אחת מהחברות הוותיקות ביותר בתחום וקיימת למעלה מ-80 שנה. בתחום המצלמות הדיגטליות קנון היא אחת מהחברות המובילות ביותר בישראל ובעולם ומוכרת דגמים רבים ומגוונים של מצלמות דיגטליות שונות.

החברה המייצגת את מוצרי קנון בישראל בבלעדיות היא חברת קרט שמספקת גם עדכונים, דרייברים ושדרוגים שונים למוצרי החברה וכן אחריות יבואן רשמית. ניתן למצוא מווקים נוספים למצלמות הדיגטליות של קנון בחברות נוספות כמו MDK ו-4H.

סדרות ודגמים של המצלמות של קנון

המצלמות של קנון מחולקות בעיקרן לשתי קבוצות עיקריות: מצלמות קומפקטיות ומצלמות מקצועיות (רפלקסיות). בכל תחום מציעה החברה סוגים של סדרות אשר מתעדכנות באופן תדיר במוצרים חדשים שמצטרפים לסדרות הקיימות.

במצלמות הדיגטליות הקומפקטיות מציעה קנון שתי סדרות מובילות שהן:
  • PowerShot (פאוור שוט) - בעיקרון, הסדרה היותר זולה ופשוטה מבין השניים ומיועדת בעיקר לצלמים החובבנים.
  • Ixux (איקסוס) - סדרה שבדרך כלל יקרה יותר ומציעה תכונות מתקדמות יותר.
במצלמות המקצועיות של קנון ניתן למצוא שתי סדרות מובילות גם כן:
  • K
  • Eos
מחירים של מצלמות קנון

כפי שצוין, דגמי ה-PowerShot הם הדגמים הזולים יותר בדרך וניתן לומר כי הם גם הנמכרים ביותר. בעיון באתר השוואת המחירים - אתר זאפ, ניתן לראות כי רוב המחירים של ה-PowerShot נעים בסביבות ה-700 ש"ח עד 1200 ש"ח.

כך ניתן למשל לראות באתר כי המצלמה של קנון הפופולרית ביותר מסדרת ה-PowerShot היא ה-Canon PowerShot A1100 IS והמחיר של המצלמה נע בין 519 ש"ח הזולה ביותר ועד 1290 ש"ח (נכון לתאריך כתיבת הכתבה הזאת המחיר הזול ביותר שייך לחנות אוטומט בירושלים).

בסדרה השנייה של המצלמות של קנון Ixux אפשר למצוא את הדגם IXUS100 IS שמחירה הממצוע עומד על כ-1300 ש"ח ונכון לתאריך זה מוצע למכירה במחיר הזול ביותר -890 ש"ח בחנויות: יוד גודס, רואים עולם, קם קם ו-דיגיטל שופס.

מאמרים, המלצות ומדריכים נוספים שאולי יעניינו אתכם:
איזה מסגרת דיגיטלית לקנות?
איזה טלוויזיה כדאי לקנות?

0 תגובות: