איזה מניה כדאי לקנות?

קישורים ממומנים

שרוצים להשקיע בבורסה, אחת השאלות החשובות ביותר אם לא החשובה מכולן היא איזה מניה כדאי לקנות? ובכן, אספנו לכם ברשת מבחר מאמרים, טיפים והמלצות מאתרים ומבלוגים נחשבים בתחום השקעות בבורסה כדי לנסות ולעזור לכם לענות על השאלה הזאת.

כדי להתחיל להשקיע בבורסה צריך קודם להכיר את החוקים והכללים, אז להתחלה מומלץ לקרוא את הכתבה הבאה באתר Ynet שנועדה למתחילים שלא ממש יודעים איך הבורסה עובדת. לכן, לפני שמתחילים לחשוב איזה מניות כדאי לקנות, קודם צריך לדעת מה זה מניה בכלל ואיך קונים מניות. הכתבה הזאת תסביר לכם באופן קצר וקולע כיצד הבורסה מתנהלת ואת כל הפרקטיקה שבעניין.

אחרי שהבנו איך קונים מניה, הגיע הזמן לקרוא עיתונים ואתרים כלכליים. אתרים כמו גלוסב, דה מרקר, ביז פורטל ועוד צריכים להיות הארוחת בוקר שלכם עוד לפני שהתחלתם לדבר בכלל. שוק ההון מושפע המון מהעיתונות הכלכלית ואם אתם רוצים להיות חלק ממנו אתם חייבים להיות כמה שיותר בעניינים. ביקור תדיר באתרים האלו יכניסו אתכם בבטחה לעניינים.

לעומת האתרים הגדולים, ישנם גם הרבה מאוד בלוגים קטנים של מומחים פרטיים שנותנים מהידע שלהם ללא אינטרסים ונותנים המון המלצות על מגמות שונות בשוק ההון שיעזרו לכן לבחור באיזה מניות כדאי להשקיע לכל תקופה. הנה כמה בלוגים שכדאי לבקר בהם:
  • הבלוג הבא הוא בלוג מצויין שמציג מידע רב על השוק הכלכלי בכלל ועל שוק ההון בפרט. בבלוג הנ"ל תמצאו סקירות על חברות גדולות הנסחרות במדדים המובילים כמו תל אביב 100 וכן, מדריכים רבים על דרכים שונות להשקיע בבורסה. הנה קישור לבלוג.
  • הבלוג השני שכדאי לבקר בו יושב בישרא בלוג ומיועד למתקדמים יותר בשוק ההון. בבלוג הזה תוכלו לקרוא ניתוח טכני של מדדים, מניות ומט"ח עם המון נתונים. קישור לבלוג כאן.
לסיום, מומלץ לבקר באופן קבוע בפורומים של השקעות בבורסה כמו הפורום הזה בתפוז למשל. פשוט לעבור הודעה אחר הודעה וללמוד מאחרים מה דעתם על מניה כזאת או אחרת. אחרי שתעשו את כל זה, לבטח יהיה לכם כבר אינדיקציה של ממש בכל הנוגע לאיזו מניה כדאי לקנות.

0 תגובות: