מתי לקנות ולמכור מניות?

קישורים ממומנים

מצאנו לכם את הטיפים וההמלצות הטובות ביותר ברשת שיעזרו לכם לגלות מתי כדאי למכור או לקנות מניות. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

אחד הפרמטרים החשובים ביותר להצלחה בהשקעה בבורסה ובשוק ההון הוא לדעת מתי להיכנס ומתי לצאת קרי מתי למכור או לקנות מניות. מצד אחד, תמיד יהיה מדובר בסיכון אך מצד שני ישנם אנליסים ומקצוענים שיש להם שיטות ואסטרטגיות ברורות איך ומתי כדאי לקנות מניות.

בדרך כלל נהוג לחשוב שהזמן בכי טוב לקנות מניות הוא כאשר השוק נמוך ולמכור מניות שהשוק גבוה הבאה אך ישנם שיטות נוספות כדי למצוא את התזמון המושלם. בכתבה הבאה נציג לכם כמה מדריכים טובים שמצאנו ברשת שיעזרו לכם לדעת זאת.

מתי כדאי למכור/לקנות מניות?

המלצה ראשונה - כתבה מצויינת באתר גלובס עם הרבה מאוד טכניקות להשקעה במניות טכנולוגיה. בכתבה זו תוכלו ללמוד כמה שיטות טובות לדעת איך לתרגם את שוק חברות הטכנולוגיה הגדולות כגון אינטל, מיקרוסופט, אפל או גוגל להצלחות בבורסה ועוד המון טיפים וטריקים פרקטיים. לחצו כאן כדי לקרוא את הכתבה.

המלצה שנייה - אגרות חוב הן השקעה סולידית יותר ממניות אך קנייה נכונה שלכם יכולה להכניס לכם לא מעט כסף. באתר ביזפורטל פרסמו כתבה מצוינת שמעניקה כמה טיפים ומנסה לענות על השאלה מתי כדאי לקנות אגרות חוב?

המלצה שלישית - באיזה שעה כדאי לקנות מניות? האם סמוך לשער הפתיחה? או לשער הנעילה? על שאלה זו מנסה לענות המאמר הבא באתר כלכליסט. שבדק את הסטטיסטיקות של שנת 2009 מבחינת עלייית וירידת שערי המניות בזמנים שונים במהלך היום והגיע לכמה תובנות מעניינות מאוד.

המלצה רביעית - מאמר מצוין ובו אפשר למצוא כמה אסטרטגיות מעניינות על קניית מניות נאסד"ק. המאמר מציע שתי אסטרטגיות להשקעה בנאסד"ק - תיקון יומי ב-qqqq ותיקון תוך יומי ב-qqqq. לצד כל אסטרטגיה מוסבר בדיוק כיצד לפעול ואיך ומתי להשקיע. קראו את הכתבה המלאה כדי למצוא את כל הפרטים.

המלצה חמישית ואחרונה - כתבה נחמדה ביותר שמכניסה קצת פרופרציות בכל מה שקשור להשקעה בבורסה ומשווה את תיקי ההשקעות של בתי השקעות מכובדים מול "תיק הקוף" (השקעה רנדומלית במניות ללא החלטה מושכלת). מומלץ מאוד!

מאמרים קשורים:
מדריך למסחר במט"ח
אופציית Call
איזה בית השקעות לבחור?

0 תגובות: