איך לבחור פסיכולוג?

קישורים ממומנים

מהי הדרך הנכונה לבחור פסיכולוג? אספנו בשבילכם מהרשת את ההמלצות והמדריכים הטובים ביותר שיעזרו לכם לדעת איך לבחור פסיכולוג. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

בשנים האחרונות ביקור אצל פסיכולוג הופך להיות נפוץ יותר ויותר ואנשים רבים שמרגישים צורך בהכוונה מחדש וסדר בחיים שלהם בוחרים לעשות זאת באמצעותו. תחום הפסיכולוגיה טומן בחובו מגוון של התמחויות ושיטות ורצוי לדעת כמה כללים בסיסיים כדי לדעת איזה פסיכולוג מתאים לכם. בכתבה הבאה תוכלו להבין לעומק יותר את השיטות השונות כדי לדעת איך בוחרים פסיכולוג.

איזה פסיכולוג לבחור?

מכיוון שתחום זה דורש באמת הבנה מעמיקה עם השיטות הפסיכולוגיות השונות, חיפשנו ברשת את המדריכים הטובים והפרטניים ביותר כדי לענות על השאלה החשובה הזאת ולתת לכם המלצות בנושא.

מדריך ראשון - את המדריך הבא כתבו שני פסיכולוגיים קליניים מקצועיים קרן קפלן ופרופסור אורן קפלן ובו הם מסבירים שאלות חשובות כמו איך לבחור פסיכולוג? מהם הטיפולים השונים ואיזה שיטות יתאימו לכם? מתי כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכולוג? האם עדיף טיפול קצר או טיפול ארוך ועוד טיפים רבים. מומלץ לקרוא.

מדריך שני - האתר הנ"ל מהווה פורטל בכל הקשור לטיפולים פסיכולוגיים בישראל ובמאמר שבקישור תוכלו לקרוא המון טיפים והמלצות לבחירת פסיכולוג מתאים ואפילו לבחור פסיכולוג מתוך אינדקס גדול של מטפלים שונים באתר.

מדריך שלישי - מגזין מנטה העובד בשיתוף פעולה עם אתר Ynet פרסם לפני כמה שנים כתבה מצויינת המיועדת לכל מי שמתחיל את דרכו בעולם הטיפולים והייעוצים הפסיכולוגיים. בכתבה תוכלו למצוא מידע רב כמו המלצות לבחירת פסיכולוג, מחירים ממוצעים לייעוץ פסיכולוגי, הסבר ע"י פרופסורים על השיטות הפסיכולוגיות הנפוצות בישראל כגון: פסיכותרפיה דינמית, פסיכולוגיה יונגיאנית, פסיכואנליזה, טיפול קוגניטיבי ושיטות מודרניות כגון: טיפול קבוצתי, שיטת אדלר ועוד. בקיצור כל מה שצריך לדעת כדי לבחור פסיכולוג בכתבה אחת. מומלץ ביותר!

מאמרים קשורים:
כמה עולה פסיכולוג?
פסיכולוג בזול
פסיכולוג דרך קופת חולים

0 תגובות: