עלות בדיקת רכב

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה בדיקת רכב? שוטטנו בשבילכם באינטרנט כדי לדעת מהו טווח המחירים של בדיקת רכב כיום בישראל.

תהליך בדיקת רכב לפני קניה הפך להיות כמעט דבר חובה אצל כל אחד שרוצה לקנות רכב. בדיקת רכב לפני הקנייה היא דבר חשוב מאוד ולא כדאי לזלזל בה. הדבר העיקרי שהבדיקה עושה זה בדיקת רשיונות ובדיקה שהמנוע והשילדה הם מקוריים ולא גנובים (מנוע שמספרו לא רשום ברשיון הרכב לא יעבור טסט). דבר נוסף היא בדיקה מעמיקה של הרכב מבחינה מכנית וחיצונית כאשר אחד הדברים שידועים בישראל שמורידים את ערך המכונית הוא פגיעה בשלדה (או פגיעה בשסי).

אמנם זה לא זול אבל בדיקת רכב מקצועית לפני הקנייה תעזור לכם להחליט האם הרכב שאתם מעוניינים לקנות שווה את המחיר שהמוכר מבקש ותעזור לכם לנהל משא ומתן על המחיר המבוקש.

בדיקת רכב לפני קנייה - מחירים

ובכן, לאחר שבדקנו במספר אתרים ובמספר פורומים מקצועים לרכב, מצאנו כי עלות בדיקת רכב קצת משתנה מאיזור לאיזור ובעיקר בין סוג רכב לאחר. בעקרון, אם מדובר ברכב סטנדרטי (ולא רכב מפואר) טווח המחירים לבדיקת רכב נע בין 250 ל-400 ש"ח. בדיקת רכב מפואר או יוקרתי יקרה יותר ותעלה באיזור 500-600 ש"ח.

המלצה: באחד החיפושים מצאנו שירות מעניין הנקרא "שמאי על גלגלים" והוא מציע שירות של בדיקת רכב לפני הקנייה אצל הלקוח ב-249 ש"ח בלבד (רכבים מסויימים עולים יותר). שם השמאי נקרא מתיתיהו בשארי וכתובת האתר היא: www.car-test.co.il

מאמרים קשורים:
ביטוח רכב
מאזדה 3 או מאזדה 6?
ביטוח מקיף לרכב

0 תגובות: