קורס תיווך

קישורים ממומנים

מה לומדים בדיוק בקורס תיווך ומי צריך את זה? מחפשים מכללה שמלמדת קורס תיווך? בכתבה הבאה ננסה לענות לכם כל כל השאלות ונציע טיפים והמלצות לקורס תיווך.

לאחר שכבר למדנו כמה מרוויח מתווך ואיך מקבלים רשיון תיווך, הפעם בכתבה האחרונה שלנו במסגרת סדרת הכתבות על תיווך מקרקעין ננסה להסביר לכם מהו קורס תיווך ואיפה כדאי ללמוד קורס כזה.

מה לומדים בקורס תיווך?

כחלק מהקריטריון של רשם המתווכים במשרד המשפטים כל מתווך חייב לעבור את המבחן של דיני מקרקעין בו לומדים את כל החוקים הנוגעים בקניית ומכירת דירות, עסקים, מגרשים, חנויות וכד'. בקורס תיווך אצל מכללה המתמחה בנדל"ן תלמדו גם נושאים הקשורים כמו מיסוי בנדל"ן ועניינים משפטיים הקשורים לנדל"ן, ייעוץ בניהול משא ומתן, עבודה נכונה של מתווך וכד'.

כמה עולה קורס תיווך?

מחיר קורס תיווך נע בין כ-2500 ש"ח ועד ל-3500 ש"ח כאשר הממוצע הוא 3000 ש"ח.

כמה זמן נמשך קורס תיווך?

רוב המכללות מציעות קורס תיווך הנמשך כ-70 שעות בממוצע. פריסת השיעורים שונה מאוד בין מכללה למכללה וישנם מכללות המציעות קורס תיווך אינטנסיבי בחודש אחד ומכללות שמציעות קורס תיווך המתפרס על פני שלושה חודשים. רוב המכללות מציעות קורסי ערב אך אפשר למצוא גם מכללות המציעות לימודי בוקר.

מכללות לקורס תיווך

ישנם לא מעט מכללות שמציעות קורס תיווך בישראל. הנה רשימה של כמה מהן:

Cashflow - רשת מכללות המציעה קורסים רבים הקשורים לפיננסים ועצמאות כלכלית ובין השאר מציעה קורס תיווך. למכללה יש סניפים בתל אביב, ירושלים, חיפה וראשון לציון.

רילטי אקזקיטיב - מכללה ללימודי נדל"ן המציעה מספר קורסים לנדל"ן כגון קורס תיווך, קורס ליזמות נדל"ן והכנה למבחן ההסמכה של רשם המתווכים.

מכללת תמורה - מכללה מציעה בין היתר קורס קצר להכנה לבחינה של רשם המתווכים על פני חמישה מפגשים בלבד או קורס הסבה ליועצי נדל"ן הנמשך שלושה חודשים וכול בתוכו כם את מבחן הרישוי.

פאזל תקשורת - מכללה הממוקמת בירושלים ומציעה בין היתר קורס נדל"ן משולב אשר כולל יזמות והשקעה בנדל"ן, שפת גוף עסקית והכנה למבחן רשיוי תיווך. בנוסף אפשר למצוא קורסים נוספים ופרטניים יותר.

Jump start - האקדמיה ללימודי הנדל"ן בה אפשר למצוא קורס הכנה לבחינת רשם המתוכים.

המרכז האקדמי כרמל - המחלקה ללימודי חוץ של המרכז האקדמי כרמל הממוקם בחיפה מציעה קורס תיווך המחולק לשני שלבים: שלב ההכנה למבחן ההסמכה ושלב המתמחה בלימודי מבוא לנדל"ן, מושגי יסוד, יזמות ועוד.

בנוסף, סוכניות תיווך רבות כמו למשל "רימקס", "אנגלו סכסון" ועוד, מציעות קורס למתווכים אצלם וכך לאחר הלימודים יכולים התלמידים מיד להשתלב בשוק הנדל"ן ולהתחיל לעבוד לאחר הלימודים.

0 תגובות: