איך אפשר למצוא פסיכולוג זול?

קישורים ממומנים

טיפול פסיכולוגי הוא טיפול יקר מאוד, בכך אין ספק. המחיר הממוצע כיום לשעת ביקור אצל פסיכולוג פרטי נע בין 300 ל-700 ש"ח. אם אתם מחפשים פסיכולוג אבל אין לכם תקציב המאפשר לכם ייעוץ אצל פסיכולוג פרטי, תוכלו לבחור בשתי אלטרנטיבות כדי להוזיל את הייעוץ הפסיכולוגי.

הדרך הראשונה תלויה בסוג הביטוח שלכם בקופת החולים שלכם. כל קופה מציעה בהתאם לסוג הביטוח, סבסוד מחיר טיפול פסיכולוגי. בכתבה הקודמת ציינו את המחירים שתשלמו לפסיכולוג לפי כל קופה. אמנם לא תוכלו לבחור כל מטפל שתרצו ולא כל סוג טיפול שתבחרו אבל עדיין תוכלו ליהנות מהנחות גדולות מאוד שיוזילו לכם את מחיר הטיפול עד ל-60 אחוז הנחה.

אם אין לכם גם ביטוח משלים בקופת חולים תוכלו לחפש מתמחים שסיימו ללמוד פסיכולוגיה ונמצאים בתקופת התמחות בה הם נדרשים לצבור נסיון בטיפול פסיכולוגי. למרות שלרבים מכם ייעוץ פסיכולגי אצל מתמחה חסר ניסיון נשמע מפחיד, ישנם מומחים שטוענים כי אצל מתמחים צעירים יש להט לטפל ולעזור לעומת פסיכולוג ותיק שנשחק עם הניסיון רב השנים בהם הוא מטפל.

מחיר טיפול אצל מתמחה יכול לעלות לכם חצי מחיר מטיפול אצל פסיכולוג לכן, אם אין לכם אף אפשרות כלכלית אחרת, כדאי לקחת בחשבון טיפול פסיכולוגי אצל מתמחה.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה!!