המלצות על סלון כלות

קישורים ממומנים

עונת החתונות כבר בפתח ועכשיו כולם מתרכזים ומתעסקים בהכנות לקראת החתונה. אחד מהשלבים החשובים בהכנות לחתונה הוא בחירת סלון כלות. בכתבה הבאה נציג לכן כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכן בבחירת סלון כלות מתאים. כתבה נשית לחלוטין.

אולם כבר מצאתן, אולי אפילו תקליטן וחברת צילום אירועים, אבל היום אנחנו נעזור לכן הכלות, ללמוד איך לבחור סלון כלות המתאים ביותר עבורכן הן מבחינת הדרישה והן במבחינת התקציב וכן נעזור לכן למצוא המלצות על סלוני כלות שונים בישראל.

איך לבחור סלון כלות?

נתחיל עם המדריך הבא מפורטל "חתן וכלה" שכדאי לבדוק ובו תוכלו למצוא מספר עצות מועילות בבחירת סלון כלות.

סלון כלות - המלצות

אחרי שיישמתן את ההמלצות לבחירה נכונה של סלון כלות, הגיע הזמן לעבור לשלב הפרקטי ולשוטט בין הסלונים הרבים. כמובן שאחד הדברים החשובים בבחירת הסלון הוא לקבל המלצות מחברה שכבר התחתנה ויכולה להמליץ לכן על סלון כלות טוב, אבל אם אין ברשותכן כזאת חברה או שאתם לא סומכים מספיק על ההמלצה, כדאי ומומלץ לבדוק באמצעות האינטרנט המלצות על סלון כלות.

כדי לעשות זאת אנו ממליצים על ביקור בשני מקומות ברשת. הראשון הוא פורום חתונות באתר תפוז אשר בו תוכלו גם למצוא שרשורים קיימים עם המלצות או תגובות שליליות על סלונים כמו למשל השרשור הזה וגם להעלות בקשה להמלצה על סלון כלות באיזור שלכן. מומלץ!

ההמלצה השנייה היא לבקר באתר הנקרא Mit4Mit שלמעשה כל מה שמציע הוא חוות דעת של אלפי גולשים וגולשות שכבר התחתנו ומעוניינים לשתף את שאר הגולשים בחוות הדעת שלהם על אנשי המקצוע השונים הקשורים בחונות וביניהם גם סלוני כלות.

בעמוד הבא באתר למשל, תוכלו לבדוק ולקרוא עשרות חוות דעת והמלצות על סלוני כלול רבים באיזורים שונים בארץ. הרשימה מחולקת לפי הדירוג כך שמי שהמליצו עליו הכי הרבה וקיבל את הדירוג הגבוה ביותר, יופיע במקום הראשון. בנוסף, בכל דף של איש המקצוע, תוכלו למצוא גם ביקורות מורחבות שמפרטות את החלטת המדרג שכתב. מומלץ מאוד!

0 תגובות: