כמה עולה פנסיון לכלבים?

קישורים ממומנים

מחפשים פנסיון לכלבים? בכתבה הבאה תוכלו לגלות מהו מחיר פנסיון לכלבים הממוצע מה הוא כולל בתוכו וגם תוכלו למצוא רשימה של כמה פנסיונים לכלבים באיזורים שונים בארץ. כל הפרטים, בפנים.

זה לא נעים וזה אפילו קצת מפחיד, אבל לפעמים אין ברירה. כאשר טסים לחו"ל לתקופה ממושכת למשל או שנכנסים לתקופת של שיפוצים וכד', לא תמיד אפשר לקחת איתכם את הכלב ואם לא מוצאים חבר או משפחה שישמרו על הכלב בזמן היעדרכם, תיאלצו לחפש פנסיון לכלבים.

בשנים האחרונות, כמות הפנסיונים בישראל גדלה מאוד וכך גם הביקוש מצד בעלי כלבים - ייתכן וזאת מפני שאיכות הפנסיונים השתפרה מאוד ורמת השירות שמציעים בפנסיון, גבוהה בהרבה ממה שהיה נהוג בשנים עברו.

בכתבה הבאה בדקנו מהי עלות פנסיון לכלבים בישראל, מה כולל השירות, אילו תוספות מציעים וכמה זה עולה וגם אספנו עבורכם רשימה של כמה פנסיונים שונים ברחבי הארץ.

מה מציעים בפנסיון לכלבים?

ובכן, הבסיס הוא הדבר החשוב ביותר בבחירת פנסיון. איכות המטפלים והיחס שיעניקו לכלבים של הפנסיון היא בעיקר זו שצריכה לקבוע עבורכם ועבור הכלב את איכות הפנסיון. מעבר לשירות, הפנסיונים הרבים מציעים שירותים רבים עבור הכלב כאשר פנסיונים רבים מציעים שירותים שונים. להלן כמה מן השירותים הסטנדרטים שמציעים ברוב הפנסיונים:

תנאים

פנסיונים רבים למשל מציעים חדר פרטי (מכלאה) לכל כלב, אחרים מציעים חדרים לזוגות וישנם גם מקומות בה הכלבים נמצאים בבית משותף אחד גדול.

אוכל

רוב הפנסיונים מציעים 2 ארוחות ביום (בוקר וערב) כאשר ישנם כאלו שמציעים (בתוספת תשלום) ארוחה שלישית. האוכל יהיה בדרך כלל אוכל לכלבים רגיל שאפשר למצוא בכל חנות חיות.

טיולים

משתנה לפי כל פנסיון. ישנם פנסיונים שהחצר פתוחה ומחוברת למקום של הכלב וכך הוא יכול לצאת ולחזור כאוות נפשו. ישנם מאידך פנסיונים שמגדירים טיולים בשעות מוגדרות כאשר רובם יעשו זאת פעמיים ביום ויגבו תוספת תשלום על טיולים נוספים.

וטרינר ופיקוח

ישנם פנסיונים מעטים המחזיקים וטרינר צמוד בפנסיון אך רובם מציעים ביקור וטרינר מגיע יומי קבוע שמפקח ומוודא שכל הכלבים במצב בריאותי תקין.

שירותים נוספים

בנוסף, רוב הפנסיונים מציעים שירותים נוספים כגון חיסונים נגד פרעושים, מקלחות, אמבט מים (בריכה) בתקופת הקיץ וכו'. כמו כן ישנם כאלו המציעים פנסיון +אילוף כלבים.

פנסיון לכלבים - מחירים

כפי שציינו בתחילת הכתבה, התחרות בין הפנסיונים השונים היא גבוהה מאוד ולכן טווח המחירים הוא יחסית גבוה. בנוסף, כפי שראיתם את ההבדלים הגדולים שניתן למצוא בין הפנסיונים השונים, כך גם המחירים נבדלים.

כדי בכל זאת להציג מחיר ממוצע, ניתן לקבוע כי מחיר פנסיון נע בין 50 ל-70 לש"ח ליום לחבילה סטנדרטית ללא תוספות ושירותי פרימיום ואקסטרות (במקרה כזה המחיר יגיע עד ל-100 ש"ח ליום). ברוב המקרים, שהות ארוכה (חודש ומעלה) תקנה לכם הנחה במחיר ותוכלו למצוא גם פנסיונים שיגבו 40 ש"ח ליום ואפילו פחות.

רשימת פנסיונים לכלבים

להלן רשימה של כמה פנסיונים לכלבים באיזורים שונים בארץ:

פנסיונים לכלבים בצפון

עמותת גלבוע אוהבת חיות - פנסיון לכלבים באיזור קריית טבעון וכפר תקווה. טל' - 04-9531924

שדה החלומות - פנסיון כלבים באיזור נס עמים בגליל המערבי. מציעים גם שילוב של אילוף כלבים יחד עם הפנסיון. טל' - 04-9555552

פנסיונים לכלבים במרכז ובשרון

הבית של ענת - פנסיון לכלבים בהרצליה המציע שירות פנסיון גם לחיות מחמד אחרות. טל' 09-958-6562

אביעד אילוף כלבים - פנסיון ואילוף כלבים באיזור השרון. טל'-050-2829001

בית ארז חוות מילטין -פנסיון ביתי הממוקם בחצר בית במשמר השבעה ליד ראשון לציון. טל' - 03-9604607

לדוג - פנסיון לכלבים בפתח תקווה (סמוך לשדה התעופה). טל' - 052-3609028

פטמלון - פנסיון לכלבים בתל אביב. טל' - 050-6916496

חברים על ארבע - פנסיון כלבים ברשפון (ליד רעננה והרצליה) המציע פנסיון ללא מכלאות. טל' - 052-2561313

פנסיונים לכלבים בירושלים

נעמי השמרכלבית - פנסיון ביתי וקטן לכלבים בירושלים. טל' - 052-4465235

הכלביה בכפר רות - פנסיון לכלבים כפר רות (סמוך למודיעין). מציעה גם פנסיון לחתולים. טל, - 08-9761335

פנסיונים לכלבים בדרום

בית הכלבים של ביידר - פנסיון לכלבים הממוקם בין אשקלון לבין קריית גת. טל' - 08-6803535

בדרך לאילת - פנסיון כלבים בדרום הממוקם בישוב ספיר המציע שירותי פנסיון לתקופות קצרות וארוכות. טל' - 08-6581577

0 תגובות: