כמה עולה חתונה אזרחית בחו"ל?

קישורים ממומנים

רוצים להתחתן ללא הרבנות בצורה חוקית לחלוטין? חתונה אזרחית בלו"ל היא אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת. אז מהי עלות חתונה אזרחית בחו"ל וכמה עולה חבילת נופש + חתונה, בכתבה הבאה שלפניכם.

זוגות רבים מואסים ובצדק במוסד הרבנות שמהווה למעשה לגוף היחידי הרשמי שיכול לחתן רשמית וחוקית בישראל. בנוסף, ישנם זוגות שרוצים להינשא עם הרבנות אבל לא יכולים וזאת מפני חוקיה הקשוחים והקפדניים של הרבנות שלא מאפשרת להם כמו למשל נישואין בין בני זוג שההלכה אינה מכירה בהם כמו רפורמים למשל וכו'.

לזוגות אלו שלא רוצים או לא יכולים להתחתן ברבנות, יש שתי אופציות. הראשונה, להינשא בישראל ללא הרבנות ולוותר על סמכויות משפטיות כאלו או אחרות והשנייה, להינשא בחו"ל ולקבל את מלוא הסמכויות המשפטיות.

היעדים הפופולריים ביותר לנישואים אזרחיים בחו"ל הם קפריסין וצ'כיה ומכיוון שמדובר בכל זאת בחו"ל, משרדי נסיעות רבים, מציעים כבר על הדרך חבילות נופש מיוחדות המציעות גם את הפקת החתונה הכוללת את כל השלבים והמסמכים שצריך להכין וגם דואגות להסעות, לינה וטיסות.

בכתבה הבאה בדקנו כמה עולה להפיק חתונה אזרחית בקפריסין ומהם מחירי החבילות לחתונות בקפריסין שמציעים משרדי הנסיעות השונים.

חתונה אזרחית בחו"ל - מחירים

ובכן, מחירי החבילות לחתונות בחו"ל תלויים בראש ובראשונה במספר הימים ובסוג המלון שאתם בוחרים. ברוב המקרים, משרדי הנסיעות מציעים חבילה בסיסית הכוללת טיסות והסעות, תרגום מסמכים לפי הצורך והפקת הטקס עצמו הכולל את העדים, נציג הטקס, חותמות ואגרות שונות. מחיר חבילה בסיסית כזאת עולה בממוצע כ-500 יורו.

אם אתם מחליטים גם ללון במלון לכמה לילות ו/או מחליטים לקחת תוספות שונות כגון זר כלה, צילום סטילס, צילום וידאו, השכרת רכב, שמפניה, לימוזינה וכד' המחירים מתחילים בסביבותה-650 יורו ומעלה.

דילים לחתונה אזרחית בחו"ל

הנה מספר דילים שמצאנו ברשת נכון לזמן כתיבת שורות אלו (31/3/2013):

האתר הבא מציע דיל לחתונה אזרחית באיה נאפה הכולל טיסות ושתי לילות במלון על בסיס חצי פנסיון וכמובן את כל הדרוש לחתונה עצמה ב-659 יורו בחודשים אפריל ומאי, 695 יורו לחודש יוני ו-719 יורו לחודשים יולי או אוגוסט 2013.

האתר Wedding Tours מציע חבילות לחתונה אזרחית בלימסול, פאפוס, לרנקה או איה נאפה במבחר מלונות עם תוספות שונות החל מ-550 יורו ומקביל גם חבילות לחתונה אזרחית בפראג באתרים מיוחדים כגון ארמונות או טירות מפוארות בעיר.

חתונה אזרחית בחו"ל - המלצות

אתר חופש אשר שם לעצמו למטרה את השמירה על זכויות החילונים בישראל, פרסם כתבה מצויינת של זוג שהתחתן בקפריסין והחליט לעזור לכל מי שמתלבט עם המלצות אובייקטיביות וטיפים לחיסכון בעלויות רבות שגוזרים משרדי הנסיעות.

לכן, אם אתם מחליטים לחסוך את עלויות החבילה ורוצים לארגן הכל בעצמכם, מומלץ מאוד לקרוא את הכתבה הנ"ל בעיון.

0 תגובות: