עבודה באמסטרדם

קישורים ממומנים

אתרים רבים מציעים לצעירים עבודה באמסטרדם עם הכנסה חודשית גבוהה. בדקנו מהם סוגי העבודות באמסטרדם לישראלים ומי יכול לעבוד בהן. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

התופעה כבר ידועה ומוכרת - צעירים רבים לאחר השחרור מהצבא מחפשים עבודות באירופה ובארה"ב כדי לנסות ולשלב בין חוויה תיירותית לבין רווח כספי גבוה. אם גם אתם נמנים על אלו, בוודאי שמתם לב להצעות רבות מחברות ההשמה השונות על עבודות באמסטרדם.

בכתבה הבאה, החלטנו לבדוק עבורכם אילו סוגי עבודות מציעות לכם חברות ההשמה, האם מותר בכלל לישראלי לעבוד באמסטרדם ומהי המשכורת הממוצעת למי שמתאים.

עבודה באמסטרדם - סוגי העבודות

לפי הבדיקה שערכנו אלו העבודות הכי נפוצות בקרב הצעירים:
  • עבודה בעגלות - עמדות מכירת מוצרים במרכזי קניות גדולים.
  • אופר - שילוב של בייבי סיטר עם עבודות הבית בעיקר אצל משפחות ישראליות ויהודיות.
  • מכירת תמונות - מכירה של תמונות שמן. בדרך כלל מבית לבית (door to door).
עבודה באמסטרדם - כמה מרוויחים?

אצל רוב החברות מצאנו פרסומים המציעים הכנסה של 5000 דולר ומעלה כאשר אותן חברות מציעות לכם גם טיסה ומגורים על חשבונן. למרות זאת לא כל עבודה תניב לכם שכר חודשי כזה ותלויה מידה רבה של הצלחה מצדכם באחוזי המכירות כדי שתדיעו לסכומים כאלו.

אישור עבודה להולנד

את הפיסקה הזאת לא כולם ישמחו לקרוא (אלא אם כן אתם בעלי אזרחות אירופאית). עבודה באמסטרדם בפרט ועבודה באירופה בכלל דורשת ויזת עבודה חוקית (כל עוד אתם מחפשים עבודה חוקית כמובן וטב שכך..) קבלת ויזת עבודה חוקית בהולנד היא לא משימה קלה במיוחד ודורשת שילוב של המעסיק שרוצה להעסיק אתכם ומשרד עורך דין המתמחה בהגירה ואשרות עבודה בהולנד.

כעיקרון יש שתי בקשות נפוצות שבעזרתן תוכלו לקבל אישור עבודה בהולנד אם אינכם בעלי אזרחות אירופאית:
  • בקשת המעסיק - המעסיק דורש אתכם על סמך כישורים ספיציפיים שלכם.
  • ויזת סטודנט - אם אתם מתכננים ללמוד באחת האוניברסיטאות בהולנד, תוכלו לבקש אישור עבודה של סטודנטים. שימו לב: אישור כזה יקנה לכם מספר שעות מצומצם בלבד ועבודות ספיציפיות בלבד.
כמובן שאם אתם בעלי אזרחות אירופאית הסיפור הוא שונה לחלוטין מכיוון שישנם שיתופי פעולה בין מדינות רבות באירופה המאפשרות לעבוד במספר מדינות ללא צורך באשרת עבודה מיוחדת.

איך מוצאים עבודות באמסטרדם?

אם אתם עומדים בתנאים והחלטתם לעבוד באמסטרדם אלו הם האתרים שכדאי לכם לחפש בהם עבודות כאלו:
  • Maka - אתר זה מציע לוח מודעות רחב ומקיף עם עשרות השצעות עבודה של חברות שונות באירופה בכלל ואמסטרדם בפרט. כתובת האתר: www.maka.co.il
מאמרים קשורים:
עבודה באנגליה

0 תגובות: