עלות ניתוח הגדלת חזה

קישורים ממומנים

בדקנו עבורכן מהי עלות ניתוח הגדלת חזה בממוצע בישראל. אז אם אתן שוקלות לעבור ניתוח כזה הכתבה הבאה מיועדת בדיוק עבורכן.

את הכתבה הבאה החלטנו להקדיש היום למין אחד בלבד - נשים. על פי הסקר הבא 69 אחוז מהנשים חושבות על לעבור ניתוח פלסטי כאשר רובן המוחלט רוצות לעבור ניתוח הגדלת חזה. לכן, אין זה פלא שבישראל (כמו ברוב העולם המערבי) קיימים מכונים אסתטיים ומנתחים פרטיים רבים אשר מתמחים בהגדלות חזה מכל הסוגים ושוק זה נחשב לאחד הפעילים והתחרותיים מבין ניתוחי הפלסטיקה.

לטובת כל אותן נשים השוקלות לעבור הגדלת חזה, הפעם החלטנו לשוטט ברשת ולהבין כמה עולה ניתוח הגדלת חזה? כיצד נקבע המחיר? ואיך ניתן למצוא ניתוח הגדלת חזה בזול.

שימו לב: המחירים המופיעים כאן נאספו מרחבי הרשת ומהווים המלצה בלבד ולא מחיר רשמי מטעם אף גורם.

עלות הגדלת חזה

כדי להבין מהו המחיר שתשלמו עבור ניתוח הגדלת חזה יש להבין ראשית מהם הגורמים שמשפיעים על המחיר ויוצרים הבדל בין מנתח כזה או אחר.

עלות השתלים

אחד האלמנטים היקרים ביותר מהמכלול השלם של מחיר ניתוח הגדלת חזה הוא שתלי הסיליקון. ישנם ארבעה סוגים עיקריים של שתלי סיליקון שאיתם עובדים המנתחים בהגדלות חזה - שתל עגול, שתל בולט, שתל שטוח ושתל אנטומי. האחרון הוא הנפוץ ביותר וגם המומלץ ביותר אצל רוב המנתחים המומחים וזאת מכיוון ששתלים אנטומיים נחשבים לאיכותיים ביותר ויוצרים את המראה הטבעי בצורה הטובה ביותר.

הצרה מבחינה צרכנית היא שהשתלים האנטומים הם גם היקרים ביותר ועלות שתל אנטומי נע בין 4000 ל-5000 ש"ח כאשר ברוב המקרים המחיר יהיה דווקא קרוב ל-5000 ש"ח.

סה"כ - 4000-5000 ש"ח.

עלות חדר הניתוח

אם חשבתן שרק בשתלים יש הבדל אתן טועות. מסתבר שלמקום בו יתבצע הניתוח ישנו הבדל משמעותי ולפעמים אפילו עצום בין בית חולים כזה או אחר. ניתוח שמתבצע בבית חולים פרטי ונחשב כמו אסותא למשל עולה בממוצע כ-5000 ש"ח ולזה צריך להוסיף גם עלות יום אשפוז אם צריך לאחר הניתוח שיכול להסתכם בלמעלה מאלף ש"ח. מרפאות קטנות יותר יכולות לגבות עבור ניתוח 2000-3000 ש"ח בלבד והבחירה היא בסופו של דבר של המנתח ושלכן.

סה"כ - 3000-6000 ש"ח.

עלות המנתח 

הגענו לגורם השלישי והאחרון שמשפיע ביותר על מחיר ניתוח הגדלת חזה והיא מחיר המנתח. עלות המנתח מושפעת מגורמים רבים שיוצרים הבדל עצום בין מנתח למנתח. אם מדובר במנתח פרטי העלות תהיה גבוהה יותר ככל שהמוניטין שלו וההמלצות עליו גדולים יותר. ישנם מנתחים שכל כך מפורסמים בניתוחי הגדלות החזה שלהם שלא מספיק שתיאלצו לשלם הרבה מאוד כסף אלא אפילו תאלצו לחכות בתור זמן רב עד שיהיה לכן תור פנוי.

לצד המנתחים הפרטיים ישנן גם את מרפאות האסתטיקה השונות כגון פרופורציה, כללית אסתטיקה, אמריקן לייזר וכו' שנחשבות לזולות יותר מן המנתחים הפרטיים המפורסמים.

כעיקרון, ניתן לקבוע כי המחיר אותו גובים לעצמם הן במרפאות והן בקרב מנתחים פרטיים עבור הגדלת חזה (ללא עלויות)  נע בין 5000 ל-10,000 ש"ח.

סה"כ - 7000 ש"ח בממוצע.

סה"כ מחיר ניתוח הגדלת חזה

אם מחברים את כל הפרמטרים שצויינו כאן, מגיעים למחיר כולל של החל מ-17,000 ש"ח לניתוח הגדלת  חזה - לא מעט בכלל כאשר המהדרין יוציאו על ניתוח כזה אף למעלה מ-20,000 ש"ח.

ניתוח הגדלת חזה בזול

אם בכל זאת אתן מחפשות להוזיל כמה שאפשר את הניתוח, הנה כמה טיפים והמלצות כיצד לעשות זאת:

סקר שוק ומחירים רציני - התקשרו לכל מרפאה ומנתח אפשרי ובצעו השוואת מחירים עד למציאת המחיר הזול ביותר. אם תעשו לפחות עשרה טלפונים למנתחים שונים תוכלו להיווכח בעצמכם אילו פערי מחירים קיימים.

מבצעים - כדאי לעקוב בעיתונות ובאינטרנט על מבצעים שמדי פעם הרשתות הגדולות יוצאות איתם. לפעמים ישנו סיכוי למצוא מבצע שיוכל לחסוך לכן לא מעט כסף.

התפשרות - למרות שדבר זה אינו מומלץ, תמיד אפשר להתפשר על איכות השתלים, איכות המנתח או מקום הניתוח (כל עוד כמובן שהכל עובר אישור של מנתח מומך ועומד בכל התקנים הנדרשים).

קופות חולים - ישנם קופות חולים שמציעות סבסוד מסויים (ולעיתים אף משמעותי) ללקוחות אשר מבוטחים בביטוחי זהב או משלים ומקרים מסויימים תוכלו לחסוך אלפי שקלים.

מאמרים קשורים:
ניתוח עפעפיים

0 תגובות: