עבודות סמינריון - המדריך השלם

קישורים ממומנים

איפה אפשר להוריד עבודות סמינריון? כמה זה עולה? והאם אפשר למצוא עבודות אקדמיות בחינם באינטרנט? במדריך הבא שלפניכם.

היום החלטנו לעסוק בנושא המוכר לכל סטודנט ממוצע והוא עבודות סמינריוניות. בשנים האחרונות התמלאה הרשת באתרים שונים המציעים בתשלום מאגר ענק של עבודות סמינריון ועבודות אקדמיות כמעט בכל נושא אפשרי הניתן להורדה מהאינטרנט ישירות למחשב שלכם.

בכתבה הבאה החלטנו לבדוק אילו אתרים מציעים מאגרי עבודות להורדה ברשת בחינם ואילו בתשלום? ולאסוף עבורכם המלצות ושאלות ותשובות נפוצות בכל מה שקשור לנושא. אז אם אתם מחפשים לקנות עבודת סמינריון ברשת, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם!

עבודות סמינריון - המדריך השלם

לפני שקונים מהאינטרנט עבודות סימיריון, יש להבין קודם דבר מאוד בסיסי והוא שהעבודות המוצעות לכם במאגרים השונים נועדו לשמש לכם ככלי עזר ולמקור מידע נוסף עבור העבודה שבחרתם להגיש ולא מיועדות להגשת העבודה עצמה.

רוב העבודות הסמינריוניות שנמצאות במאגרים הם עבודות מוכנות שנכתבו ע"י סטודנטים שמוכרים את עבודתם בשיתוף פעולה עם האתרים ולכן ברוב המקרים מדובר בעבודות אותנטיות ומקוריות.

לצד האתרים הגדולים שמציעים עבודות מוכנות, ישנם אתרים קטנים אשר מציעים לכתוב עבודה אישית לפי הזמנה על פי בקשתכם ודרישתכם. המלצה: אם אתם מחליטים לקנות עבודה כזאת כדאי להיזהר שלא ימכרו לכם עבודה מועתקת ותשדלמו לחינם את כספכם. בדף הבא תוכלו למצוא מקרים של תלונות ומקרים כאלו.

מחיר עבודה סמינריונית

כדי לדעת כמה עולה לקנות עבודה סמינריונית, ערכנו בדיקה במספר אתרים שונים בתחום ומצאנו כי טווח המחירים עבור עבודות סמינריוניות ואקדמאיות הוא בין 100 ש"ח ל-500 ש"ח לעבודה כאשר כל עבודה כוללת בין 4 ל-30 עמודים בממוצע. טווח הנושאים הוא רחב ביותר וניתן למצוא עבודה אקדמאית כמעט בכל נושא אפשרי המתאים לכל חוג כגון: סוציולוגיה, משפטים, כלכלה, מנהל עסקים, ראיית חשבון, ספרות וכו'.

אגב, אם אתם מחפשים לקנות רק סיכומי שיעור, המחיר עבור סיכום שיעור הוא זול בהרבה מעבודה סמינריונית ועולה בממוצע כ-15 ש"ח.

האם ישנם אתרים המציעים עבודות סמינריון בחינם?

רוב האתרים הגדולים מציעים להוריד בחינם את התקצירים של העבודות כדי שתוכלו לדעת אם זה מתאים לכם ואם זה מה שחיפשתם אך מעבר לזה ברוב האתרים לא תוכלו להוריד בחינם עבודות סמינריון שלמות.

למרות הכתוב כאן, במהלך החיפושים שלנו, נתקלנו באתר אחד אשר המציע 10 אחוז מהעבודות הסמינריוניות שבמאגר בחינם. אז לפני שקונים, כדאי לפחות לבדוק...

איזה אתרים מציעים מאגרי עבודות סמינריון למכירה?

אז אחרי שהבנו למי זה מתאים וכמה זה עולה, הנה רשימה של כמה מן האתרים המובילים בישראל המציעים מאגרי עבודות אקדמיות וסמינריוניות בתשלום.

אתר סמרטר

אתר המציע מאגר גדול מאוד של עבודות סמניריוניות, מבחנים, עבודות גמר, סיכומי שיעור ועוד במבחר מקצועות ונושאים. כמו כן, האתר מציע גם לסטודנטים שכבר כתבו את העבודה לפרסם אותה למכירה באמצעות האתר ולהתחלק איתם ברווחים.

כתובת האתר: www.smarter.co.il

אתר אקדמית

אתר המציע בנק עבודות אקדמיות שנכתבו ע"י כותבים שנבחרו ע"י מקימי האתר. בנוסף מציע האתר גם שירותים אקדמיים שונים כגון: הנחייה בכתיבת עבודה סמינריונית לתואר ראשון ותואר שני, סיוע בהכנת מחקר, הכנת פרוייקטים לדוקטורט ועוד.

כתובת האתר: www.academit.biz

אתר Ubank

עוד אתר גדול המציע מאגר רחב של עבודות סמינריון לכל הסוגים ולכל התארים הוא אתר Ubank. לפי האתר המאגר מכיל קרוב ל-10,000 עבודות במאגר (נכון לשנת 2007).

כתובת האתר: www.ubank.co.il

אתר פרופסור

האתר פרופסור נרכש לפני כמה שנים (2006) ע"י קבוצת דפי זהב ונחשב לאחד המובילים בישראל בתחום מכירת עבודות סמינריוניות. האתר מציע מבחר עצום של עבודות גמר, סיכומים, מבחנים עבודות סמינריוניות מכל הסוגים המפולחים לקטיגוריות רבות הכוללות גם פילוח לפי מוסדות לימוד ואוניברסיטאות שונות, לפי שנים או לפי סוג העבודה.

כתובת האתר: www.professor.co.il

כתיבת עבודה סמניריונית

לסיום, אם אתם מחפשים חברות המציעות כתיבת עבודות סמינריוניות על פי דרישה והזמנה אישית, הנה רשימה של כמה מהם.
  • סמינרי - מציעים כתיבת עבודות סמינריוןף עבודות אקדמאיות כאדר המחיר משתנה בהתאם להיקף ולאורך העבודה. המשרד נמצא ברחוב דיזנגוף 285 בתל אביב.
  • סוקרטס - חברה המציעה בין היתר סיוע מקצועי לסטודנטים בחיפוש רעיון למחקר, מציאת חומר אקדמי, עריכה לשונית ועוד. טל' - 077-4050653.
  • האקדמיה - חוברה המציעה כתיבת עבודות סמינריוניות לפי דרישת הסטודנט בכל הנושאים. בנוסף מציע האתר גם ליווי מקצועי לסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה. טל' - 052-6567181

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני מציע לקרוא את זה אם אתם רוצים לרכוש סמינריון
http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2238604

אנונימי אמר/ה...

אני אציע את ג'ני סמינרס, בעקבות המלצות רבות באינטרנט פניתי אליה, וקיבלתי 97 בעבודת הסמינריון שלי, המשכתי איתה גם לתזה והיום היא כותבת לי אותה, ככה שבסיוע וכתיבה של עבודות אקדמיות היא מומחית! אפשר לפנות אליה במייל jenny@nomore.co.il ובאתר www.nomore.co.il