השכרת רכב - מבצעים

קישורים ממומנים

מחפשים השכרת רכב בזול? אספנו עבורכם מבצעים של חברות השכרת רכב בישראל מהרשת כדי שתוכלו למצוא את העיסקה הטובה ביותר עבורכם.

הפעם החלטנו לחפש עבורכם את ההנחות והמבצעים הכי שווים של השכרות רכב בישראל מאתרי החברות הגדולות וגם מחברות השכרת רכב קטנות ופחות מוכרות בשביל שתוכלו ללשכור רכב בזול מבלי להתאמץ ולחפש.

שימו לב: כל המידע שמיד תראו נכון ליום פרסום כתבה זו (31/10/11) ונאסף מאתרים חיצוניים ולכן אין אנו אחראים אל אמינותם של הפרטים. כדי לקבל את המחיר הרשמי, יש לפנות ישירות אל חברות ההשכרה.

השכרת רכב במבצע - פחות מ-100 ש"ח ליום

ישנם המון הנחות מבצעים שמסתובבים ברשת כאשר חלקם גם מציעים השכרת רכב בפחות מ-100 ש"ח ליום או סוגים שונים של הנחות. להלן רשימה של מבצעים שנאספו על ידינו מהרשת:
  • נתחיל עם מבצע שמצאנו באתר של חברת אדיר המציע השכרת רכב ב-99 ש"ח ליום הראשון (במינימום הזמנה של 3 ימים) לרכב מסוג דייהטסו סיריון אוטומט (או רכב אחר מאותה קבוצה). לחצו כאן לקישור למבצע.
  • חברת ההשכרה "אוטו שי" מציעה מבצע על כמה סוגי רכבים. כאשר הזול ביותר מביניהם הוא השכרת רכב מסוג פז'ו 107 ב-98 ש"ח ליום. בנוסף תוכלו לשכור דייהטסו סיריון ב-108 ש"ח ליום, שברולט אוואו ביג ב-128 ש"ח ליום, ושברולט קרוז ב-149 ש"ח ליום (שימו לב: המחירים הם על בסיס שבוע וכוללים מע"מ. לקישור למבצע לחצו כאן.
  • באתר של חברת ההשכרה הרץ מציעים לכל מי שמזמין רכב באמצעות האתר, הנחה של 20 אחוז הנחה על כל ההשכרות. לפרטים נוספים, לחצו כאן.
  • חברת השכרת הרכב קל אוטו יצאה בשלושה מבצעים אטרקטיביים המציעים השכרת רכב קטן ידני ב-99 ש"ח ליום, השכרת רכב קטן אוטומט ב-123 ש"ח ליום והשכרת רכב משפחתי ב-144 ש"ח ליום. המחירים כוללים כוללים מע"מ ולפי מיטב הבנתנו (יש לבדוק זאת ישירות מול החברה), אין הזמנת מינימום ובכך המבצע הופך להיות אטרקטיבי עוד יותר. לפרטים נוספים והזמנות לחצו כאן.
  • באתר של חברת השכרת הרכב אביב אשר לה סניפים בירושלים, בני ברק ורמת גן מצאנו מבצע של השכרת רכב לשבוע החל מ-950 ש"ח כולל מע"מ וכולל ביטוח. להזמנת המבצע לחצו כאן.
  • אם אתם מחפשים להשכיר רכב קטן ומיוחד, המבצע הבא יכול לדבר אליכם - בחברת הגר מציעים מבצע על השכרת רכב סמארט ב-129 ש"ח ליום בלבד. פרטים בקישור הבא.
  • חברת אויס (Avis) מציעה באתרה מגוון מבצעים על מבחר רחב של מכוניות מדרגות שונות כגון: השכרת רכב מסוג יונדאי I10 ידני ב-113 ש"ח ליום, יונדאי I20 אוטומט ב-119 ש"ח ליום או יונדאי אקסנט אוטומטית ב-141 ש"ח ליום. אם אתם מחפשים רכב משפחתי מתקדם יותר, תוכלו למצוא מבצעים כמו למשל השכרת מאזדה 3 ב-153 ש"ח ליום, הונדה סיויק ב-186 ש"ח ליום או השכרת מאזדה 6 ב-229 ש"ח ליום. 
  • בנוסף, באתר אויס מציעים גם מבצעים על השכרת רכבי יוקרה כגון ביואיק לקרוס ב-409 ש"ח ליום או וולוו S-80 ב-680 ש"ח ליום ולסיום, אם אתם נמנים על הציבור החרדי או הדתי או כל משפחה בעלת 4 ילדים ומעלה, תוכלו למצוא באתר מבצע על השכרת רכב מסוג מאזדה 5 ב-311 ש"ח ליום או קיה קרניבל ב-350 ש"ח ליום. כנסו לעמוד הבא כדי לקרוא את כל הפרטים ואת תנאי המבצע.
  • חברת ההשכרה "הרצל" הנמצאת ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן מציעה מבצע בדף הפייסבוק שלה המציע השכרת רכב קטן בהזמנה שבועית ב-119 ש"ח ליום, רכב בינוני בהזמנה שבועית ב-139 ש"ח ליום ורכב משפחתי גדול בהזמנה שבועית ב-165 ש"ח ליום. לפרטי המבצע ולתנאים, כנסו כאן לדף הפייסבוק של המבצע.
עד כאן להפעם. בכתבה הבאה נאסוף ונציג לכם מבצעים והנחות על השכרת רכב בחו"ל באירופה ובארה"ב.
מאמרים קשורים:
השכרת רכב לחתונה
השכרת לימוזינה


1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יש היום שני מבצעים אטרקטיבים של 75 שח ליום עד 100 ק"מ, עם קופון של וואלה שופס כולל שידרוג לאוטומט ול 200 ק"מ בעוד 18 שח, חברת קל אוטו וכן גרופון ב 75 רכב קטן ידני של באג'ט מוגבל ל99 ק"מ ליום אבל שידרוג לאוטומטי עולה יותר