מחיר השכרת לימוזינה

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה לשכור לימוזינה? הגעתם למקום הנכון. בדקנו עבורכם באתרים שונים באינטרנט מהו מחיר השכרת לימוזינה. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.  
 
שוק השכרת לימוזינה בישראל הוא יחסית קטן ולא נפוץ כמו ארה"ב הגדולה אבל עדיין ישנם לא מעט חברות בארץ אשר מציעות שירות השכרת לימוזינה לחתונה כאשר ברוב המקרים הסיבה הנפוצה והפופולרית ביותר היא השכרת לימוזינה לחתונה. 
 
בכתבה הבאה ננסה לבחון מהי עלות השכרת לימוזינה בישראל? כמה זמן זה ומה עוד כלול במחיר? ועוד שאלות נפוצות הקשורות לתחום.
 
 השכרת לימוזינה 
 
לפני שנציג לכם מחיר ממוצע עבור השכרת לימוזינה, נראה מה בדיוק כולל ומה אתם מקבלים כאשר אתם משכירים לימוזינה. ובכן, קודם כל כדאי לדעת שלמרות שהלימוזינה הקלאסית היא רכב מסוג לינקולן, הרבה חברות שמתמחות בהשכרת לימוזינה מציעות גם רכבי יוקרה אחרים כגון מרצדס, וולוו, במוו ועוד. 
 
אז מה כלול בהשכרת לימוזינה? ראשית תוכלו להינות ממסכי LCD גדולים בהם תוכלו לצפות בסרטים מתוך מכשיר ה- DVD המובנה ולהינות ממערכת סראונד איכותית ומקצועית. מערכת הישיבה (או סלון) תהיה תמיד מעור אמיתי בריפוד איכותי ונוח ולצד זה תוכלו להינות מבר משקאות, חטיפים ושאר פינוקים.  
 
מי שוכר לימוזינה? 
 
למרות שרוב האירועים בהם שוכרים לימוזינה הם חתונות, ישנם עוד אירועים שבהם אפשר להשכיר לימוזינה למשל: ימי הולדת או בר מצווה. תחום נוסף שיחסית נפוץ הוא השכרת לימוזינה לנשף סיום וכמובן לעסקים. 
 
עלות השכרת לימוזינה 
 
 
 לאחר שהבנו מה מקבלים בתוך הלימוזינה, בדקנו עבורכם כמה עולה לשכור לימוזינה. ובכן המחיר הממוצע עבור השכרת לימוזינה לחתונה הוא כ-1200 ש"ח כאשר אתם מקבלים את הלימוזינה עם נהג בשעות הצהריים המוקדמות ועד לסוף האירוע שלכם בלילה. 
 
שימו לב שאם אתם רוצים לחסוך ולמצוא השכרת לימוזינה בזול, ישנם חברות תוכלו לשכור את הרכב רק לשעות הערב ואז לקבל מחיר זול יותר. הערה: המחיר המופיע כאן נועד רק לצורך המלצה ואינו מהווה מחיר רשמי או מוסמך מטעם אף חברה.

1 תגובות:

ברי אמר/ה...

המחיר הממוצע להשכרת לימוזינה הוא 1700ש"ח עד תחילת החתונה ועוד כ1000ש"ח
עד לסיום החתונה.כמובן מדובר בלימוזינה
לינקולן חדשה ולא במונית 7מקומות משנות התשעים.