עבודה באנגליה

קישורים ממומנים

האם באמת כדאי לטוס לצורך עבודה באנגליה? איזה עבודות אפשר למצוא? כמה מרוויחים? ומה עם ויזה? כל מה שבאמת רציתם לדעת על עבודה באנגליה בכתבה הבאה.

בשנים האחרונות ישראלים רבים בוחרים לעזוב את ישראל לטובת עבודה באנגליה. ישנם הרבה מאוד חברות שמציעות היום לישראלים עבודה מובטחת באנגליה כולל אישור עבודה, מגורים, החזר טיסה וכד'. אם גם אתם חושבים לעבוד בלונדון, בכתבה הבאה נציג לכם קצת מן העולם הזה, נענה על שאלות נפוצות ונציג כמה טיפים והמלצות בתחום.

למי כדאי לעבוד באנגליה?

אם אתם אחרי הצבא ומחפשים קצת לשנות את האווירה והשיגרה בישראל ובנוסף לנסות ולהרוויח קצת כסף יותר רציני, עבודה באנגליה יכולה להתאים לכם. לעומת זאת, רוב העבודות שמוצעות לישראלים מתבססות על שיווק ומכירות ולמרות שהרבה מקומות מציעים שכר בסיס מובטח, לא כל אחד בנוי לעבודה עם מכירות ודרוש הרבה אורך רוח ושלוות נפש כדי להצליח בעולם תחרותי שכזה.

איך אפשר לעבוד באנגליה?

השאלה היותר מדוייקת היא למעשה האם מותר לישראלים לעבוד באנגליה? ובכן התשובה הבסיסית היא לא! אלא אם כן אתם או בעלי דרכון אירופאי או שקיבלתם אישור עבודה. למרות זאת, חלק נכבד מאוד מהישראלים העובדים וחיים בלונדון ובשאר הערים באנגליה עובדים ללא ויזה או אישור עבודה ונוטלים על עצמם סיכון גדול. ישנם כאלו שיגידו אולי שזה משתלם, אך בצורה הבסיסית של השאלה, ללא אישור ספיציפי, אין באפשרותכם לעבוד באנגליה.

מהם סוג העבודות לישראלים באנגליה?

כפי שציינו קודם, רוב הישראלים שטסים לעבוד באנגליה עובדים בעבודות של מכירות ושיווק אגריסיבי של מוצרים. רוב המוצרים שייכים לעולם הטיפוח והיופי ואופן מכירתם הוא בדוכנים בקניונים הפזורים ברחבי לונדון ובערים נוספות באנגליה כמו מנצ'סטר, ליברפול ועוד. ברוב המקרים, מדובר בעבודה קשה פיזית ומנטלית הדורשת מספר גדול של שעות עבודה מדי יום.

כמה מרוויחים הישראלים שעובדים באנגליה?

השכר הוא החלק הארי בכל העניין של עבודה באנגליה. לפי הפרסומים ומאנשים שעושים זאת כבר זמן רב מדובר כאן על סכומים גבוהים ביותר לפחות ביחס למה שניתן להרוויח בישראל. הפוטנציאל להרוויח הוא גדול מאוד וישנם כאלו שמצליחים להכניס 5000 דולר ומעלה מדי חודש. מצד שני, לא כולם מצליחים להרוויח את הסכומים האלו ובנוסף, הרבה מאוד צעירים בוחרים גם לבזבז את הכסף על בילויים, קניות וכד'.

האם החברות משלמות גם מגורים, טסות וכו'?

התשובה היא לא חד משמעית אך כן, ישנם חברות שמציעות עבודה באנגליה לישראלים הכוללת מגורים והחזרי טיסה.

איך אפשר למצוא עבודה באנגליה?

שוק העבודת באנגליה לישראלים הוא תחום פופולרי מאוד ותחרותי במיוחד וישנם כמה אתרים גדולים מאוד המציעים לוחות מודעות של עבודות ודרושים באנגליה בפרט ובעולם בכלל. הנה רשימה של כמה אתרים כאלו:
  • מכה (Maka) - אחד האתרים המובילים ביותר לעבודות בחו"ל המציע מאות מודעות דרושים של חברות שונות ומגוונות המציעות הצעות עבודה בתחומים רבים ובעיקר בתחומי המכירות בדוכנים ובקניונים. כתובת האתר: www.maka.co.il
  • ג'ובניק - עוד אתר גדול המספק פלטפורמה גדולה של הצעות עבודה לישראלים בכל העולם כולל כמובן את אנגליה. כתובת האתר: www.jobnik.co.il
  • חו"ל - אתר נוסף המרכז הצעות עבודה ודרושים מחברות רבות בעולם ובין היתר גם מאנגליה. כתובת האתר: www.chool.co.il
לסיכומו של עניין, לא כל אחד יכול להתאים למשבצת של עבודה באנגליה אך אם אתם בעלי אמביציה ויודעים למכור טוב, תוכלו להרוויח הרבה מאוד כסף ולשלב זאת בטיול מהנה באחת מהמדינות המפותחות ביותר בעולם. אם לא, תמיד תוכלו להישאר כאן ולעבוד בישראל.

בכתבה הבאה נציג לכם כמה טיפים, המלצות וכללים חשובים שכדאי מאוד לדעת אם אתם חושבים על עבודה באנגליה.

0 תגובות: