קורס הכנה ללידה דרך קופות חולים

קישורים ממומנים

נשים רבות בוחרות לעבור את קורס ההכנה ללידה באמצעות קופות החולים. בדקנו מה מציעות קופות החולים וכמה זה יעלה לכן. כל התשובות בכתבה הבאה.

לאחר שהסברנו כמה עולה באופן כללי קורס הכנה ללידה ומה הוא כולל, הפעם נשווה בין ארבעת קופות החולים בישראל ונבדוק מה הן מציעות ליולדות העתידיות.

קורס הכנה ללידה כללית

בדף הבא שמצאנו, מציעה קופת חולים כללית קורס הכנה ללידה ב-200 ש"ח בלבד ללקוחות כללית מושלם בלבד. מה שצריך לעשות הוא לבחור אחד מנותני השירות העובדים בשיתוף עם כללית ולשלם את התשלום המלא (במקרים מסויימים ניתן לשלם רק השתתפות עצמית של 200 ש"ח) ולאחר פרוצדורה שגרתית תקבלו את ההחזר הכספי.

קורס הכנה ללידה מכבי

כמה שחיפשנו, לא מצאנו דף מרוכז ובו הסבר מפורט על סבסוד של קופת חולים מכבי לקורס הכנה ללידה אך לאחר חיפוש מעמיק מצאנו את העמוד הזה ובו מפורסמות סדנאות וקורסים ומתוכם אפשר למצוא גם קורסים להכנה ללידה בסניפי מכבי השונים. המחיר הממוצע שמופיע בכל פרסום הוא כ-400 ש"ח.

קורס הכנה ללידה מאוחדת

גם כאן לא מצאנו פרסום בקשר לקורס הכנה ללידה באתר הרשמי של מאוחדת. אך מצאנו את האתר הבא שמציין כי לקוחות מאוחדת שיא זכאיות להחזר של 50% לקורס הכנה ללידה.

קורס הכנה ללידה לאומית

בכל הקשור לקורס הכנה ללידה אין ספק שקופת חולים לאומית מנצחת. לא מזמן הודיעה הקופה על קורס הכנה ללידה בחינם בכל הארץ לכל לקוחות לאומית. מידע נוסף אפשר למצוא בדף הבא.

0 תגובות: