עגלות במבצע

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות עגלת תינוק חדשה? אספנו עבורכם ברשת מבצעים על עגלות תינוק וגם ביררנו איפה אפשר למצוא עגלות בזול. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

אחד המוצרים היקרים ביותר בשוק המוצרים לתינוקות וילדים הם עגלות תינוק. כמו בתחומים רבים אחרים תחום המותגים הגיע גם לעגלות התינוק ובעקבות כך קיימים פערים עצומים במחירי העגלות הנמכרים בישראל. למרות שעגלות ממותגות נחשבות גם לאיכותיות ביותר ולנוחות לתפעול (מתקפלות ביד אחת, חזקות במיוחד וכו'), עדיין לפעמים נוצר הרושם שהצרכנות בכל מה שקשור לעגלות תינוק נכנסה לסחרחורת שאף אחד לא יודע איך יוצאים ממנה.

כדי לעזור לכם לחסוך במקצת בקניית עגלת תינוק חדשה, החלטנו בסדרת הכתבות הבאה לאסוף עבורכם עגלות במבצע שמצאנו אתרי חנויות רבות ברשת וגם להציג כמה טיפים לקניית עגלות בזול. בכתבה הבאה נציג לכם אוסף מבצעים על עגלות.

שימו לב: כל המידע המובא לפניכם כאן נכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (5/9/11), נאסף מאתרים חיצוניים בלבד ואין הוא מהווה מחיר רשמי מטעם אף גורם.
 
עגלות תינוק במבצע

נתחיל עם האתר של הרשת שילב שהיא אחת מהרשתות המובילות בישראל למוצרי תינוקות שמציעה באתרה מגוון מבצעים על עגלות מדי חודש. מחירי העגלות שמבצע בשילב מתחילים ב-2499 ש"ח ומגיעים עד ל-4500 ש"ח ומעלה. כך למשל מצאנו עגלת ניו בורן מעוצבת הכוללת מנגנון בוכנה לפתיחה וסגירה קלה של העגלה ביד אחת, סל שכיבה (המתאים לתינוק עד לגיל חצי שנה), אופציה לטיולון ועוד ב-2499 ש"ח. העגלה לא כוללת סל קל אך ניתן לקבל אם רוצים בתוספת תשלום.

מקום נוסף שתמיד כדאי לבדוק בו מבצעים לעגלות תינוק היא רשת "מוצצים" שגם היא אחת מהמובילות בישראל למוצרים אלו. באתר החברה מציעים לכם כמה עגלות במבצע כמו למשל עגלת בריטני שכוללת סל קל ומתאם וגם הופכת לטיולון עם הרבה מצבי שינה וישיבה ב-2190 ש"ח בלבד.

חברת פופיק שעובדת עם מותגי עגלות כגון פג פרגו, וי טק ועוד מציעה מבצע על עגלת תינוק פג פרגו המציע לכל מי שקונה עגלה של פג פרגו לקבל 700 ש"ח שובר מתנה לשימוש מיידי. המבצע בתוקף עד ה-15 לספטמבר.

עוד עגלת תינוק במבצע מצאנו באתר "ביג בייבי" המציע עגלה של חברת בוגבו ההולנדית מדגם פרוג הכוללת עריסת תינוק, טיולון בעל שלושה מצבי ישיבה ושלדה חזקה וקלה מאלומיניום. לצערנו לא פורסם מחיר באתר, אך אנו ממליצים להתקשר לחנות ולברר.

נסיים עם האתר של חברת סתיו שבדף המבצעים שבאתר מצאנו לא מעט מבצעים על עגלות תינוק במחירים זולים ביותר כמו למשל עגלת תאומים בייבי ג'וגר עם פטנט קיפול קל במיוחד, שלדת אלומיניום וגגון ב-2310 ש"ח בלבד. כמו כן, ניתן לקנות את העגלות שבמבצע באמצעות האתר כאשר המחירים כוללים גם משלוח עד לבית הלקוח.

בכתבות הבאות נציג לכם גם מדריך לקניית עגלה וגם טיפים לקניית עגלות בזול אז אל תשכחו לבקר.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

עגלות זולות

אם אתם מחפשים עגלות זולות אני מציע לכם ללכת לשכונת פלורנטין בתל אביב.

יש שם רחוב ששכחתי את שמו ובו נמצאים חנויות רבות של מוצרי תינוקות בזול.

ככה בטוח תוכלו למצוא עגלה זולה בהרבה ממה שתמצאו בשילב או חנוית דומות בקניון.