עורך דין רשלנות רפואית

קישורים ממומנים

מהו שכר הטרחה שלוקח עורך דין לרשלנות רפואית? מהו הסיכוי להצליח בתביעה? ועוד כמה שאלות נפוצות בתחום הרשלנות הרפואית בכתבה שלפניכם.

תחום הרשלנות הרפואית בישראל הוא תחום יחסית פעיל וישנם לא מעט משרדי עורכי דין בישראל המתמחים ברשלנות רפואית ובתביעות רפואיות. מצד שני, סיכויי ההצלחה להצלחה בתביעות אלו אינם גבוהים במיוחד ותביעה מסוג זה אינה פשוטה ודורשת הכנה רבה של איסוף חומרים וחות דעת שונות כדי להכין את התיק לתביעה.

בכתבה הבאה אספנו עבורכם כמה מדריכים טובים מהרשת שיוכלו לענות לכם על שאלות נפוצות וחשובות לפני שתחשבו על תביעה רפואית.

עלות עורך דין לרשלנות רפואית

כפי שנהוג בישראל, בתביעות של רשלנות רפואית עלותו של העורך דין המתמחה בכך נגזרת אך ורק מהצלחת התביעה ושכר הטרחה של עורך דין רשלנות רפואית יהיה למעשה בין 20 ל-30 אחוז פלוס מע"מ מסכום הפיצוי. בנוסף, ישנו תעריף וכמה כללים שהוחלט במשרד המשפטים ובלשכת עורכי הדין בכל הנוגע לשכר הטרחה על דיני נזיקין ואם חשוב לכם להבין זאת לעומק, אנו ממליצים לכם לבדוק את המדריך הבא שמציג הסבר עיוני ומפורט כיצד מתבצע שכר הטירחה באופן מציאותי כולל דוגמאות.

חשוב לדעת: מעבר למחיר של עורך הדין, עליכם להתכונן להוצאה כספית נוספת הקשורה לאיסוף מסמכים וחומרים, קבלת חוות דעת רפואיות ממומחים וגם אגרות והיטלים שונים לבית משפט. לכן, כדאי לזכור שישנם הוצאות נוספות שמגדילות את התיק שלכם ויש לשקול היטב את סיכויי ההצלחה שלכם בתיק.

את מי תובעים ברשלנות רפואית?

כל עוד מדובר בטיפול רפואי שקיבלתם בבית חולים ברוב המקרים אינכם יכולים לתבוע את הרופא אלא רק את בית החולים. כדי להבין בדיוק את מי תובעים ברשלנות רפואית כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה העוסקת בנושא זה ומפרטת יותר על הצד הנתבע בתחום הרשלנות הרפואית.

האם כדאי להגיש תביעת רשלנות רפואית?

עוד מקום שהיינו רוצים להמליץ עליו הוא המדריך הבא שמצאנו באתר "שיל - שירות ייעוץ לאזרח" שנכתב יחד עם עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית ייתן לכם מענה אמיתי על השאלות החשובות באמת הקשורות לתחום כגון: מה נחשב לרשלנות רפואית? מהם סיכויי ההצלחה? כיצד מתבצעת התביעה ואיסוף החומרים לתביעה? כמה זמן זה לוקח? האם ישנה התיישנות על התיק? ועוד שאלות נפוצות רבות. מומלץ מאוד!!

איפה מוצאים עורכי דין לרשלנות רפואית?

אם אתם צריכים עורך דין לרשלנות רפואית, כמובן שתמיד אפשר למצוא זאת במדריכים מודפסים כגון דפי זהב או פירסומים בעיתון וברשת אך כדאי תמיד לחפש המלצות לעורך דין טוב ובעל ניסיון. בכל אופן, הנה רשימה של כמה עורכי דין המתמחים בדיני נזיקין ורשלנות רפואית:

עו"ד ענת מולסון - עורכת דין עם ניסיון רב ברשלנות רפואית ובדיני נזיקין מכל הסוגים. טלפון: 1800-200807.

רון פסטינגר משרד עו"ד - אחד מהמשרדים המובילים בישראל לדיני נזיקין ותביעות רשלנות רפואית. לפירמה שני משרדים בירושלים ובל אביב. טלפון: 02-6231268.

ד"ר אלון קורן מידן - רופא ועו"ד המתמחה ברשלנות רפואית כללית ורפואת שיניים. טלפון: 050-8464391.

0 תגובות: