איזה עגלת תינוק לקנות?

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות עגלת תינוק? אספנו לכם כמה מדריכים מצויינים שיעזרו לכם לדעת איזה עגלת תינוק הכי טובה עבורכם. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

המגוון העצום של עגלות התינוק שנמכרות בחנויות בשנים האחרונות, גורמות להרבה הורים חדשים להתבלבל. ישנם הרבה מאוד פקטורים שקובעים מהי עגלה טובה או איכותית - מחומר השלדה והבד,  נוחות וקלות בפתיחה והסגירה של העגלה, עיצוב, בטיחות ועוד. בנוסף, טווח המחירים של עגלות תינוק בישראל הוא עצום ולצד עגלות תינוק בפחות מ-1000 ש"ח, אפשר למצוא עגלות יוקרתיות שעולות למעלה מ-7000 ש"ח.

כדי לעשות לכם סדר ולעזור לכם לדעת איך קונים עגלת תינוק ומה חשוב לדעת, ריכזנו לכם כמה מדריכים טובים שיתנו לכם את כלים והמלצות פרטניות לבחירת העגלה הטובה ביותר.

איזה עגלת תינוק כדאי לקנות?

מדריך ראשון - המדריך הראשון שהחלטנו להמליץ לכם עליו הוא מבחן העגלות שערך הבלוג המצויין 2bmomy בשיתוף עם אבי ורון שהוא יועץ לצרכנות. במבחן הנ"ל נבדקו 80 עגלות תינוק מכל הסוגים כגון עגלות משולבות, עגלות חצי משולבות, עגלות קרוול סיסטם או טיולונים בכמה פרמטרים שונים כמו למשל נוחות הנסיעה (גם בדרכים קשות), קלות תפעול בפתיחה ובסגירה, יכולת היגוי, אביזרים ותוספות, משקל ועוד.

במבחן תוכלו למצוא את כל החברות המובילות של עגלות התינוק הנמכרות כיום בחנויות כגון: פג פרגו, דוקטור בייבי, גרקו, צ'יקו, עגלת ממבה של ABC, ריידר, בריטקס,בייבי קומפורט ועוד. בנוסף, תוכלו למצוא לצד כל דגם של עגלה, מחיר רשמי וקישור לאתר החברה, תכונות ומאפיינים, ציונים ועוד. לצפייה במבחן, לחצו כאן.

מדריך שני - אם אתם רוצים לדעת מהם הפרמטרים החשובים שצריך לבדוק לפני קניית עגלה חדשה, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה שמסבירה באופן פרטני ועמוק על כל אחד מהפרמטרים החשובים כגון: אחריות, פונקציונליות, איזה סוג עגלה מתאימה לכם, בטיחות, סוג הגלגלים ועוד ועוד.

מדריך שלישי - כולנו יודעים שאין כמו ביקורות מגולשים שכבר קנו עגלה ויכולים להציג לכם המלצה, חוות דעת או ביקורת על העגלה שקנו. אחד המקומות הטובים ביותר לבדוק זאת הוא אתר זאפ עגלות שבו תוכלו לפלח את התוצאות לפי דירוג הגולשים ולקרוא את הביקורות החיוביות והשלילות של גולשי האתר. לחצו כאן כדי לצפות בעגלות בזאפ.

מדריך רביעי - ונסיים שוב עם המלצה לבלוג 2bmommy שבו תוכלו למצוא גם סקר עגלות בשלושה חלקים לפי מידע שנאסף ע"י כותבי הבלוג ומשתץמשים שונים בפורומים ברשת.

עד כאן להפעם ואנו מקווים שבעזרת מדריכים אלו תוכלו לדעת יותר טוב איזה עגלת תינוק היא הטובה ביותר עבורכם. בהצלחה.

מאמרים קשורים:
עגלות במבצע

0 תגובות: