כמה עולה צילום שיניים?

קישורים ממומנים

צריכים לעשות צילום שיניים? בדקנו עבורכם ברשת מהו מחיר צילום שיניים ומהם הסוגים השונים המתבצעים כיום במעבדות השונות. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

ישנם מקרים רבים בו רופא השיניים שלכם יפנה אתכם לערוך צילומי שיניים במעבדה מיוחדת כדי שיוכל לדעת בוודאות כיצד לפעול ומהו הטיפול המתאים ביותר עבורכם. בכתבה הבאה בדקנו ברשת מהם הסוגים הנפוצים של צילומי שיניים וכמה הם עולים.

מחיר צילום שיניים

כדי לדעת כמה עולה צילום שיניים, כדאי להבין כי ישנם כמה סוגים שונים של צילומי שיניים אשר חלקם מתבצעים במרפאת שיניים רגילה וחלקם דורשים מכונים מיוחדים עם מכשור מתאים. כל צילום נועד לשרת מטרה או דרישה ספיציפית בהתאם לסוג הטיפול אותו אתם נדרשים או רוצים לעשות.

ברוב המקרים צילומי השיניים המתבצעים במרפאות שיניים רגילות הם צילום נשך (בדרך כלל מתבצע במהלך בדיקה שגרתית) או צילום פריאקיפלי (בודק דלקות בשורש השן). לעומת זאת ישנם צילומי שיניים הנערכים במכון רנטגן ודורשים מיכשור מיוחד ומתקדם. הצילומים הנפוצים ביותר במכונים אלו הם צילום פנורמי, צילום סטטוס (או צילום סטטוס מקביליות) וצילום סי טי כאשר רופא השיניים שלכם הוא זה שייקבע איזה סוג צילום אתם צריכים וייתן לכם הפניה מתאימה.

מחיר צילום פנורמי לשיניים

צילום שיניים פנורמי הוא הזול יותר מבין השניים ונע בממוצע בין 100 ל-200 ש"ח כאשר ישנם פערי מחירים גבוהים מאוד בין המכונים השונים ובהתאם לאיזורי הארץ.

מחיר צילום סטטוס לשיניים

צילום זה יקר יותר מן הצילום הפנורמי ונע בין 150 ל-400 ש"ח בממוצע כאשר גם בסוג צילום זה ישנם פערים גבוהים מאוד בין מכוני הרנטגן.

מחיר צילום סי טי (CT) לשיניים

ברוב המקרים העלות של צילום סי טי לשיניים דומה לצילום סטטוס ועומדת בממוצע על כ-250 ש"ח.

איפה אפשר לעשות צילום שיניים?

לסיום, הנה כמה מכונים בארץ המציעים שירות של צילומי שיניים וכפי שציינו קודם, מומלץ מאוד לערוך השוואת מחירים מוקדמת בין המכונים ולחפש גם מבצעים שמדי פעם מציעים המכונים:

אור השן - רשת ותיקה המתמחה בכל סוגי צילומי השיניים כולל צילומי CT. לרשת סניפים באשדוד, חיפה, ירושלים, באר שבע, הרצליה ועוד.

סיטידנט - רשת נוספת לצילומי שיניים מכל הסוגים עם סניפים במרכז ובדרום הארץ. באתר החברה ניתן למצוא אף קופונים והנחות שונות.

מכון דנטקס - מכון רנטגן ליצלום שיניים ולסתות הממוקם בחיפה ומציע את כל סוגי צילומי השיניים. כמו כן, המכון עןובד בהסדר עם קופות החולים וחברות הביטוח.

מאמרים קשורים:
מחיר השתלת שיניים
כמה עולה שיננית?

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לוקה דנט בראשון לציון הכי זול בתחום