מחיר השתלת שיניים

קישורים ממומנים

כמה עולה השתלת שיניים בישראל ומה היא כוללת? ואיך אפשר לחסוך בעלויות? כל התשובות, בכתבה הבאה שלפניכם.

אחד מטיפולי השיניים הנפוצים בשנים האחרונות הן השתלות שיניים כאשר הטכנולוגיות וסוגי הטיפולים משתנים ומתחדשים כל הזמן ומציעים פתרונות חדשים לכל מי שזקוק להשתלה. בכתבה הבאה בדקנו עבורכם מהי עלות השתלת שיניים ומהם סוגי הטיפולים השונים.

אך לפני שנתחיל בהצגת המחירים השונים, נציג לכם כמה מדריכים טובים ומצויינים שילמדו אתכם מה זה בדיוק השתלת שיניים? למי זה מיועד ועוד כמה המלצות שונות.

מהי השתלת שיניים?

באתר של קופת חולים כללית מצאנו מדריך מצויין ומפורט המעניק הסברים על התהליך שנקרא השתלת שיניים ובו תוכלו למצוא תשובות לשאלות כמו מהי השתלת שיניים? מתי משתילים שיניים? מהם הסיבוכים האפשריים ועוד. כדאי לקרוא!

בחירת הרופא המבצע את השתלת השיניים היא חשובה ביותר ולעיתים יכולה להיות אפילו קריטית. את הכתבה הבאה במגזין מנטה לא תהנו לקרוא במיוחד אם אתם חושבים על השתלת שיניים אך למרות זאת אנו ממליצים מאוד לקרוא כדי לדעת מה יכול לקרות כאשר רופא לא מנוסה או לא מקצועי מספיק, ישתיל לכם שיניים.

שיטות להשתלת שיניים

ישנם לא מעט שיטות להשתלת שיניים אשר פועלים זה זמן בישראל כאשר השיטות השונות מתבדלות זו מזו ברמת המחיר, התנאים הפיזיולגיים המאפשרים את הטיפול והתמחות שבחר הרופא המצבע את ההשתלה. ניתן לומר כי השיטות הנפוצות ביותר להשתלת שיניים בישראל הן:
  • השתלת שיניים קלאסית
  • העמסה מיידית
  • אול און 4
  • אול און 6
  • השתלת באזאל
לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה אך ישנן שיטות שבהרבה מאוד מקרים מחייבות תנאים מסויימים אצל המטופל כדי לאפשר את הטיפול ועל הרופא המטפל חובה לבדוק ולייעץ עבורכם את השיטה הטובה ביותר. מומלץ לקרוא את המדריך הבא שמסביר קצת על השיטות השונות ועל היתרונות והחסרונות שלהן.

השתלת שיניים - מחירים

לא קל לדעת כמה עולה השתלת שיניים וזאת מכיוון שישנם הרבה מאוד שיטות וסוגי תמחור אצל המרפאות השונות ולכן עלות השתלת שיניים יכולה לנוע החל מ-1500 ש"ח ולהגיע עד ל-45,000 ש"ח על טיפול אול און 4. למרות זאת, מצאנו עבורכם מחירון מפורט שיכול להוות עבורכם אינדיקציה למחיר השתלות שיניים לפי סוג הטיפול והנה עוד מחירון לאינדיקציה טובה יותר.

ולסיום, אם אתם מחפשים השתלת שיניים בזול, מצאנו עבורכם באתר של ד"ר עמי ויזנסקי מבצע להשתלת שיניים המציע שתל במחיר מיוחד וגם צילום CT ובדיקה חינם.

מאמרים קשורים:
הלבנת שיניים
טיפולי שיניים דרך קופות החולים
מרפאות להלבנת שיניים

0 תגובות: