ספרי לימוד במבצע

קישורים ממומנים

מחפשים מבצעים על ספרי לימוד לשנת הלימודים 2011? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה אספנו עבורכם מבצעים והנחות מחנויות ספרים שונות ברשת. כל הפרטים, בפנים.

החודשים יולי אוגוסט הם החודשים של חנויות הספרים אשר מוכרות ספרי לימוד. עם ישראל נוהר בהמונותיו אל החנויות כדי לקנות את כל מה שילדיהם זקוקים לבית ספר וחנויות הספרים נלחמות על כל אחד מהם. בכתבה הבאה בדקנו איזה חנויות ואילו אתרים מציעים מבצעים מיוחדים על ספרי לימוד או איפה אפשר למצוא הנחות שוות על ספרי לימוד ואביזרים לבית הספר.

ספרי לימוד במבצע

אם אתם עובדי מדינה או יש לכם עובד מדינה במשפחתכם הרווחתם. אתר מועדון "טוב" מציע לחברי המועדון מבחר עצום של שוברי הנחה על ספרי לימוד, תיקים וילקוטים ומכשירי כתיבה בהנחות משמעותיות במגוון חנויות כגון צומת ספרים, חנן מכשירי כתיבה, קרביץ, ארטא, להיט בראש ועוד. לחצו כאן לכל הפרטים.

באתר של החנות "דברים בגו" המבצע על ספרי לימוד נגמר בסוף חודש יולי אך בדף הבא באתר מציעים לכם מכירת ספרים משומשים ב-50 אחוזי הנחה.

עוד אתר טוב שמציע לא מעט מחירי מבצע על קניית ספרי לימוד באינטרנט הוא אתר זה מה יש שמציע הנחות על ספרי לימוד ליסודי או לתיכון.

באתר ספר נט המוכרים ספרי לימוד במחירים אחידים של משרד החינוך עם אפשרות גם לעיטוף הספרים, מציעים משלוח חינם בהזמנת ציוד מעל 200 ש"ח.

לסיום, אתר אונלייף פרסם כתבה מצויינת ובה תוכלו למצוא טיפים רבים כיצד לקנות ספרי לימוד בזול בצורה שגם תחסכו כסף וגם תתרמו למאבק ביוקר המחייה בישראל. לקרוא ולגזור!

0 תגובות: