טיסות לאומן

קישורים ממומנים

כל שנה אלפי מאמינים פוקדים את קברו של רבי נחמן מברסלב בראש השנה הנמצא באומן שבאוקראינה. בדקנו עבורכם כמה עולה טיסה לאומן ואיפה אפשר למצוא בזול.

בכל ראש השנה עשרות אלפים של מאמינים ושל חסידים נוסעים לאומן לקברו של רבי נחמן מברסלב. אתרי התיירות כבר מודעים לתופעה ומציעים מגוון מבצעים ודילים המותאמים במיוחד לחסידים. בכתבה הבאה נציג לכם מבחר של מבצעים ודילים עבור טיסות לאומן לראש השנה תשע"א 2011.

טיסות לאומן בראש השנה

באתר מונה טורס פרסמו דף מיוחד ובו מבצעים לטיסות לקייב הלוך חזור הכוללים גם את מחיר הדלק ואת המיסים. כך למשל טיסה לאומן בראש השנה היוצאת ב-25 לספטמבר ועד ה-3 באוקטובר תעלה לכם 749 דולר כולל הכל כאשר ישנם גם אופציות נוספות של טיסות הלוך חזור לאומן בתאריכים אחרים אך במחירים יקרים יותר.

עוד אתר שאפשר למצוא בו טיסות לאומן בראש השנה 2011 במגוון תאריכים הוא האתר הבא הנקרא "דרך צדיקים טורס". באמצעות האתר תוכלו להשתמש בטבלת החיפוש ולבחור איזו חברת תעופה מתאים לכם או איזה תאריך נוח לכם ולהשוות בין מחירי הטיסות. ישנם באתר גם טיסות לאומן בהנחה.

טיסות לאומן בזול

אם אתם מחפשים לטוס לאומן בזול, כדאי לכם לבדוק את הפורום של האתר "שער ברסלב" ובמיוחד את השרשור הבא ובו תוכלו למצוא כמה מבצעים מיוחדים שלא כל אחד יכול למצוא.

טיסה לאומן לנשים

אם אתן נשים ומחפשות לטוס לאומן בנפרד, כדאי לכן לבדוק את הפורום הבא שבו תוכלו אולי למצוא התארגנות שמציעה טיסות לאומן לנשים בלבד.

0 תגובות: