טיפולי שיניים דרך קופות החולים

קישורים ממומנים

מהו המחיר לטיפולי שיניים בקופות החולים השונות? האם זה יותר זול מרופא שיניים פרטי? איזה הנחות והטבות מציעות קופות החולים על טיפולי שיניים? על שאלות אלו ננסה לענות בכתבה הבאה.

נכון להיום, במדינת ישראל אין עדיין טיפולי שיניים מסובסדים דרך סל הבריאות או קופות החולים (מלבד ילדים עד גיל 8 שמקבלים טיפולי שיניים בחינם). למרות זאת, כל קופות החולים מציעות טיפולי שיניים מכל הסוגים ומציעות הטבות ומבצעים שונים. בכתבה הבאה נציג לכם את ההטבות של כל קופות החולים כפי שמצאנו באתרים הרשמיים שלהן.

טיפולי שיניים קופת חולים מכבי

המחלקה שאחראית על טיפולי השיניים בקופת חולים מכבי נקראת "מכבידנט" והיא מציעה מגוון גדול של סוגי טפולים כגון: שיקום פה (תותבות, גשרים וכתרים), השתלות שיניים, יישור שיניים, טיפולי חניכיים, טיפולי כירורגיה לפה וללסת ועוד. לקוחות מכבי יכולים לקבל הטבות רק אם הם מנויים על שירות ביטוח משלים מגן או זהב.

מכבי מגן כסף

לקוחות מכבי מגן כסף זכאים להנחה של 5 אחוז על טיפולי שיניים בסיסיים כגון סתימות, טיפולי שורש ועקירות וגם טיפולים מורכבים יותר כגון גרידת חניכיים, ניתוחי חניכיים או הארכת כותרות.

מכבי מגן זהב

לקוחות מכבי מגן זהב לעומת זאת נהנים מ-25 אחוז הנחה על הטיפולים שצויינו בפסקה הקודמת ונהנים אף מ-25 אחוז הנחה על טיפולי שיניים אסתטיים, שירותי הרדמה כללית ועוד.

למידע נוסף, לחצו כאן לאתר הרשמי של מכבידנט.

טיפולי שיניים קופת חולים כללית

גם קופת חולים כללית מפעילה רשת מרפאות שיניים בפריסה ארצית (80 סניפים בכל הארץ) הנקראת "כללית סמייל" ומציעה את כל שירותי וטיפולי השניים הרפואיים והאסתטיים. לקוחות כללית מושלם וכללית פלטיניום זכאים למבצעים והנחות משמעותיות על טיפולי השיניים במרפאות השונות.

כללית מושלם

לקוחות כללית מושלם זכאים ל-25 אחוז הנחה על טיפולים משמרים לכל הגילאים וטיפול שיננית פעם בשנה בחינם.

כללית פלטיניום

אם אתם שייכים לכללית פלטיניום, תוכלו לקבל טיפולי שיניים משמרים עד גיל 18 בחינם וב-75 אחוז הנחה לטיפולים משמרים מעל גיל 18. בנוסף מציעה קופת חולים כללית הנחות של עד 50 אחוז הנחה על כל שאר טיפולי השיניים כגון: שתלים, טיפולים אורתודנטיים, כתרים ועוד,

לאתר מרפאות השיניים של קופת חולים כללית לחצו כאן

טיפולי שיניים קופת חולים לאומית

לאחר שחיפשנו היטב באתר הרשמי של הקופה, לא מצאנו פרסום פרטני של הטבות או הנחות על טיפולי שיניים בקופת חולים לאומית. בדף הרשמי של "לאומית דנטיקה" (המחלקה האחראית על טיפולי שיניים בלאומית) מצאנו רק כי לאומית מתחייבת למחירים נמוכים ומסובסדים בהשוואה למחירים של שאר קופות החולים.

לאתר הרשמי של לאומית דנטיקה לחצו כאן

טיפולי שיניים קופת חולים מאוחדת

באתר הרשמי של קופת חולים מאוחדת מצאנו מחירון ספיציפי ומפורט (אותו ניתן לראות כאן) על כל טיפולי שיניים שמציעה הקופה כאשר לצד מחיר המחירון ישנו מחיר לחבר ומחיר ללקוחות מאוחדת עדיף. כדאי לברר בכל זאת במוקד הטלפוני של הקופה על שני הביטוחים הנוספים של הקופה (מאוחדת שיא ומאוחדת זהב) ולראות אילו הנחות ומבצעים הם מספקים על טיפולי השיניים השונים.

לאתר הראשי של קופת חולים מאוחדת לחצו כאן

הערה: המידע והמחירים המצוינים בכתבה זו נלקחו מאתרי קופות החולים ויכולים להשתנות בהתאם לקופות או למפעילי האתרים.

מאמרים קשורים:
טיפול פסיכולוגי דרך קופת חולים
הלבנת שיניים

0 תגובות: