מחיר נגרר לרכב

קישורים ממומנים

מחפשים להוסיף נגרר לרכב? בדקנו עבורכם ברשת במספר אתרים מהי עלות נגרר לרכב ועוד כמה טיפים והמלצות בנושא. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

הוספת נגרר לרכב הוא פתרון מצוין להרבה מאוד אנשי מקצוע כגון גננים, חשמלאים, טכנאי תיקון מוצרי חשמל למינהם וכו' שצריכים מקום קבוע וסגור לכלי העבודה שלהם מבלי לפחד על הציוד בכל רגע. ישנם גם אנשי מקצוע שבוחרים אפילו באופציה של הוספת נגרר לרכב פרטי וכך הם למעשה נהנים מכל העולמות של נסיה נוחה ברכב פרטי ובאחסון הנוח והמרווח של הנגרר.

האם צריך רשיון לנגרר?

ישנם הרבה מאוד שאלות וסוגיות לפני שמוסיפים נגרר לרכב פרטי או לרכב מסחרי (טנדר) כמו למשל האם צריך רשיון לנגרר? האם צריך טסט לנגרר? או איזה גודל הנגרר צריך להיות? וכו' כדי לנסות ולעזור לכם בכל השאלות, אספנו עבורכם כמה מקומות שתוכלו למצוא בהם את כל התשובות.

בשרשור הבא למשל בפורום הותיק והמצוין של אתר cars-forum תוכלו להבין בדיוק את כל סוגית החוקיות והרישוי של הוספת נגרר לרכב פרטי כמו למשל האם יש צורך בביטוח ואילו תוספות חייבים להתקין בנגרר כדי שיעבור את הטסט והרשיון.

כמה עולה נגרר לרכב?

אחרי שהצלחנו להבין למי מותר ומה צריך לעשות כדי שתוכלו להתקין נגרר לרכב שלכם נותר לנו לחפש אחר קניית נגרר. ובכן, מסתבר ששוק הנגררים לרכב מלא בנגררים יד 2 משומשים שמוצעים למכירה בדיוק כמו רכבים. בדף הבא למשל באתר יד 2 תוכלו למצוא נגררים ונתמכים רבים המוצעים למכירה בזול לפי דגמים ושנת ייצור. ניתן לראות כי בממוצע מחיר נגרר משומש נע בין 3500 ש"ח ל-6000 ש"ח כאשר המחיר משתנה בהתאם לגודל הנגרר ושנת הייצור שלו.

מחיר נגרר לרכב חדש

אם אתם מעדיפים לקנות נגרר חדש תצטרכו להתכונן להוצאה של מינימום 5000 ש"ח לנגררים הקטנים ביותר. ניתן לחלק את מכירת הנגררים לרכב לשתי קטיגוריות - נגרר עד 750 ק"ג ונגרר מעל 750 ק"ג כאשר ככל שעולים בגודל ובמשקל הנגרר כך המחיר עולה בהתאם.

הערה: אם לרכב שלכם אין וו גרירה, תצטרכו גם לקנות וו גרירה ולהתקין אותו ברכבכם.

איפה לקנות נגרר לרכב?

לסיום, הנה רשימה של כמה חנויות המתמחות במכירה של נגררים, ווי גרירה, נתמכים וכו'.

טל מערכות - חנות הממוקמת ברחוב בעלי המלאכה באשדוד המציעה מבחר גדול של נגררים מכל הסוגים ומציעה במקביל גם נגררים משומשים. טל' - 08-8530532

ויינגולד משה נגררים ואביזרים נלווים - חברה גדולה המציעה נגררים למכירה מכל הסוגים והגדלים החל מנגר 500 ק"ג לרכב פרטי ועד לנגרר של 3500 ק"ג. החברה ממוקמת באיזור התעשייה בית שמש. טל' - 02-9994501

האחים ניסבויים - חברה המתמחה בכלים חקלאיים ובנגררים לרכבים ועובדת עם חברות מובילות של נגררים ממדינות כמו גרמניה או דנמרק. החברה ממוקמת באיזור הצפון ביבנאל. טל' - 04-6708259

0 תגובות: