חריטת אותיות עברית במקלדת

קישורים ממומנים

איך חורטים אותיות עבריות על מקלדת המחשב? כמה זה עולה? מה צריך לבדוק לפני שעושים זאת ועוד כמה טיפים והמלצות בנושא. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

הרבה מאוד ישראלים מחליטים לקנות מחשב נייד מחו"ל (במיוחד לפטופ של מק) כדי לחסוך אלפי שקלים בקניית המחשב אך רבים שוכחים לקחת בחשבון את עניין המקלדת.

הבעיה - מחשב הנקנה בחו"ל אינו מגיע עם אותיות עבריות וכדי לעשות זאת, יש לפנות לחברות אשר חורטות באופן מקצועי את האותיות על המקלדת כדי שהמחשב שלכם יעבור "גיור כהלכה". בכתבה הבאה בדקנו איך עושים זאת? כמצה זה עולה ועוד כמה טיפים והמלצות.

חריטת אותיות על המקלדת
את הבעיה הזאת מכיר כל אחד שהתנסה בקניית מחשב נייד בחו"ל, אמנם חסכנו כמה אלפי שקלים טובים אבל עכשיו אין לנו אותיות בעברית על מקלדת המחשב. אז מה עושים? ובכן יש כמה פתרונות לעניין כאשר לכל פתרון יתרונות וחסרונות:

מדבקות למקלדת בעברית

ישנן חנויות אשר מוכרות מדבקות מיוחדות עם אותיות בשפה העברית המיועדות למקלדת המחשב (כמו בקישור הזה למשל) וכך ניתן בכמה עשרות שקלים בלבד לפתור את הבעיה אך הדבקת מדבקות של אותיות היא חובבנית ולא פותרת את הבעיה למי שהאסתטיקה והאיכות חשובים לו.

צריבת אותיות למקלדת בעזרת מכונה מיוחדת

אם אתם רוצים פתרון יותר מקצועי, תצטרכו לפנות למקום שבו חורטים את האותיות באמצעות מכונת חריטה מקצועית ומיוחדת. ישנם חנויות ומתרינים רבים שעושים זאת כאשר טווח המחירים נע בין 100 ש"ח ל-300 ש"ח. אחת החברות שמציעה זאת למשל היא חברת פי סי גרף שבאתר שלה פרסמה גם מחירים לחריטה. בעיון באתר של החברה מצאנו כי עלות חריטת אותיות עבריות על מחשב נייד היא 120 ש"ח למחשב נייד רגיל ו-200 ש"ח למחשב של מק. זמן העבודה הוא כשעה בלבד.

אך גם לשיטה זו יש בעיה והיא כאשר שהמחשב שלכם הוא מקבוק של אפל. במקרה שמדובר על חריטת אותיות על מקבוק, אפל מסירה את האחריות עליו ולא תוכלו להשתמש בה יותר. לכן, הרבה מאוד נמנעים מפתרון זה. (עדכון: 16/3/12 - מנכ"ל חברת פי סי גרף עדכן אותנו בכך שבמקרה של חריטת המקלדת של אפל, האחריות של אפל תוסר אך ורק על המקלדת ולא על כל המחשב. תודה על התיקון).

החלפת מקלדת באיי דיגיטל

אז אם יש לכם מקלדת של מקבוק ואתם עדיין רוצים מקלדת בעברית עם אחריות, האפשרות האחרונה שלכם היא לגשת לחנות הרשמית של אפל idigital שם יציעו לכם החלפת המקלדת לגמרי ולא חריטה. החסרון בזה הוא המחיר - עלות החלפת מקלדת באיי דיגיטל יכולה להגיע ל-2000 ש"ח דבר שיכול לגרום לכל קניית המקבוק בחו"ל ללא כדאי.

מאמרים קשורים:
לפטופ זול
אביזרים לאייפון - איפה לקנות?
תיקון אייפוד

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

פרסומת במסווה מאמר