בגדי ים נשים - מבצעים

קישורים ממומנים

לקראת קיץ 2011 החלטנו לבדוק ולחפש את המבצעים הכי טובים ברשת על בגדי ים נשים של המותגים הידועים והמובילים ביותר. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

כמדי שנה לקראת הקיץ מתחילה התחרות האמיתי של חברות וחנויות בגדי הים. הלקוחות מסתערים על החנויות כדי לקנות את הדגמים ואת הקולקציות החדשות ביותר והחנויות מהצד השני מציעים מבצעים גדולים והנחות כדי לכבוש את ליבו של הלקוח. בכתבה הבאה נציג לכן מבצעים והנחות מיוחדות על בגדי ים של המותגים הידועים שמצאנו ברשת. כדאי לבדוק!

בגדי ים נשים 2011 - מבצעים

בגדי ים נשים 2011 - פלפל: נתחיל ברשת בגדי הים של פלפל שנחשבת לאחת מהגדולות בישראל ומציעה לצד הדגמים של הרשת גם בגדי ים של מותגים ידועים כגון: בגדי ים גלית לוי, גוטקס, גו אנדר, בננה, לי קופר ועוד. בבדיקה באתר הרשמי של החברה מצאנו פרסום על מבצע אטרקטיבי במיוחד הכולל 50 אחוז הנחה על כל בגדי הים לנשים, גברים וילדים.

בגדי ים נשים 2011 - גאפ: רשת גאפ שנכנסה לא מזמן לשוק הישראלי משיקה השנה את הקולקצייה של בגדי הים ומציעה מחירים אטרקטיביים במיוחד לרגל הפתיחה כגון: 150 -190 ש"ח לבגדי ים נשים ו-100 עד 120 ש"ח לבגד ים לילדות.

בגדי ים נשים 2011 - פיתויים: רשת נוספת שמחזיקה בסניפים רבים בישראל של חנויות בגדי ים לנשים היא רשת פיתויים שמוכרת לצד הדגמים שלה גם בגדי ים של גו אנדר, גלית לוי, קוברה, לי קופר ועוד. באתר החברה מצאנו מבצעים רבים והנחות על בגדי ים רבים המוצעים לקנייה אונליין דרך האתר.

ונסיים עם האתר של החנות "ליז- בגדי ים וחוף" שכוללת שתי חנויות ברחובות ובראשון לציון ומציעה מבצע על בגדי ים לילדות החל מ-19.90 ש"ח ובגדי ים לנשים החל מ-99 ש"ח בלבד.

הערה חשובה: הנתונים המופעים כאן נלקחו מאתרים חיצוניים ואין הם מהווים נתונים רשמיים אלא המלצה בלבד.

המלצות על בגדי ים נשים לקיץ 2011

אם אתן רוצות לדעת אילו טרנדים ואופנות יילכו בשנת 2011 בדגמי בגדי הים לנשים, הנה כמה מדריכים טובים לקריאה לפני שאתן הולכות לקנין לקנות בגד ים.

המלצה ראשונה - הכתבה הבאה תעזור לכן להחליט איזה בגד ים יתאים לכן מבין הסוגים השונים (ביקיני, מונוקיני, בגד ים שלם וכד') ואיך להתאים את סוג בגד הים למבנה הגוף (ביקיני סטרפלס, פוש אפ, חזיית קולר וכו') כמו כן, בכתבה סקרו עבורכן את המותגים הידועים של בגדי הים בישראל לצד מחירים מומלצים כגון: בגדי ים טורקיז, פרי (גוטקס) ואפרודיטה. מומלץ מאוד לקרוא את הכתבה ולהחכים.

המלצה שנייה - טוב, זאת לא בדיוק המלצה כי את בגדי הים שתראו כאן, לא תוכלו לקנות אבל אם אתן בכל זאת רוצות לשטוף את העיניים בבגדי הים של המותגים המובילים בעולם, כדאי להיכנס לכתבה הזאת.

המלצה שלישית - אתר נענע 10 יצא בכתבה נחמדה המוקדשת כולה לבגד ים השלם. אם זה מה שמעניין אתכן, מומלץ לבדוק את העניין.

0 תגובות: