כמה עולה פירוק חברה?

קישורים ממומנים

מהו שכר טרחה של עורך דין עבור פירוק חברה? אילו פעולות נוספות צריך לעשות? ושאלות נוספות בכתבה הבאה שלפניכם.

פירוק חברה הוא דבר לא נעים בכלל אך אם החברה שלכם נמצאת בהפסדים ואין לה עתיד כלכלי, כדאי לחשוב על סגירת החברה ולנסות לפתוח דף חדש. בכתבה הבאה נציג לכם כמה מדריכים שיעזרו לכם לדעת איך מפרקים חברה? מהי עלות פירוק חברה? וגם רשימה קצרה של עורכי דין המתמחים לכך.

איך מפרקים חברה?

ראשית יש להבין כי פירוק חברה נחלק לשני סוגים שהם פירוק חברה מפרה חוק ופירוק חברה מרצון. בכתבה זו אנו נתמקד בפירוק חברה מרצון.

פירוק חברה מרצון

גם פירוק חברה מרצון נחלק לשני סוגים שונים:

פירוק חברה בעלת כושר פירעון - כאשר החברה יכולה לסגור ולהשלים את כל חובותיה עד שנה מיום ההחלטה על סגירת החברה.

פירוק חברה ללא כושר פרעון (פרוק ע"י נושים) - במקרה והחברה לא מסוגלת לשלם את חובותיה, יתבצע פירוק חברה ע"י הנושים על פי הקריטריונים הקבועים בחוק.

בכל אחד מהמקרים נדרשת עבודה לא קטנה של הגשת טפסים, אסיפות, פרסומים והיטלים שונים. אם אתם רוצים לדעת בדיוק מהם כל השלבים ואיזה טפסים צריך להגיש לכל אחד מהמקרים, אנו ממליצים לכם לקרוא את המידע הבא באתר של רשם החברות בו תוכלו למצוא את כל הפרטים ואת כל הפעולות הנדרשות כדי לסגור את החברה כחוק.

עלות פירוק חברה

ברוב המקרים פירוק חברה מתבצע על ידי עורך דין (למרות שישנם גם כאלו שעושים זאת ע"י רואה חשבון). בדקנו ברשת מהי עלות פירוק חברה מרצון ע"י עורך דין ומהו שכר הטרחה המממוצע הנדרש עבור זה.

ובכן, התמחור עבור פירוק חברה מורכב מתשלום עבור פרסום מודעות בילקוט הרשומות של רשם החברות, אגרות דואר שונות ושכר הטרחה של עורך הדין. ברוב המקרים עו"ד מציעים מחיר הכולל את כל ההיטלים + שכר הטרחה במחיר אחד ועל פי הבדיקה שאנו בדקנו העלות הממוצעת עבור זה הוא כ-2000 ש"ח לא כולל מע"מ.

עורך דין לפירוק חברה

ישנם עשרות משרדים ועורכי דין המתמחים בפירוק חברה. הנה רשימה של כמה מהם:

UUB - אחת החברות המובילות בתחום אשר רוב התמחותה הוא בהקמת ופירוק חברות לא פעילות. בין היתר מציעה החברה גם שירות לקבלת פטור מתשלום אגרה. טל': 03-5462176

פ. רובינשטיין - משרד עורכי דין הממוקם במגדלי התאומים ברמת גן ומתמחה בין היתר ברישום ופירוק חברות. טל': 03-6246248

גיל אפרתי - משרד עורכי דין המציעים בין היתר שירות של פירוק חברה מרצון או ע"י נושים. טל': 1-700-700-894

מאמרים קשורים:
עוסק מורשה או חברה בע"מ?
שכר טרחה של עו"ד

1 תגובות:

Mike Angel אמר/ה...

ניתן לפרק חברה לא פעילה לבד ואין בהכרח צורך בעו"ד.

באחרונה פורסם מדריך לפירוק חברות לא פעילות "איך לפרק חברה לא פעילה בהצלחה (מדריך מעשי כולל טפסים)", הכולל את כל הטפסים הנדרשים וכל ההסברים הדרושים לעניין.

פרטים נוספים ניתן למצוא כאן: http://www.dortome.com/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=2120709

בהצלחה,

מייק