מחיר שכר טרחה של עו"ד

קישורים ממומנים

מחפשים לדעת מהם המחירים של עורכי דין? בכתבה הבאה נציג לכם מחירון ממוצע של שכר טרחה של עו"ד מתחומים שונים. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

כמעט בכל תחום בחיים אנו נזקקים לשירותי עו"ד לא משנה אם זה גירושין, קניית/מכירת דירה, או חוזים שונים, לכל תחום ישנו עורך דין המתמחה באתו עניין ולו שכר טרחה שונה. אז אם אתם רוצים לדעת כמה עולה עו"ד, בכתבה הבאה נציג לכם מעין מחירון של שכר טרחה של עורכי דין מתחומים שונים.

מחיר שכר טרחה של עו"ד

בגדול, מחיר שכר טרחה של עו"ד מתומחר לפי שעה. בממוצע, שעת ייעוץ של עו"ד עולה בין 500 ש"ח לשעה לעורך דין זול (בדרך כלל מתמחה) לבין 1000 ש"ח ומעלה לעורך דין במשרד מומלץ ומוכר. יש גם לקחת בחשבון מחיר נוסף עבור טיפול וייצוג בבית משפט שגם עבור זה ייקחו עורכי הדין שכ"ט.

מחיר שכר טרחה של עו"ד המתמחה בנדל"ן

אם אתם קונים דירה, בית, קרקע, חנות או כל נכס הקשור לנדל"ן אתם צריכים עורך דין לנדל"ן. בתחום זה בדרך כלל עו"ד גובים על פי אחוזים מערך הנכס ולא שכר טרחה על בסיס שעה. אחוז שכר הטרחה נע בין חצי אחוז ל-2 אחוז ומעלה תלוי בסוג העסקה ובמחיר הנכס.

מחיר שכר טרחה של עו"ד לענייני גירושין

תחום הגירושין בישראל הוא תחום ארוך ומורכב המתמשך לאורך זמן ולכן מחיר שכר טרחה של עו"ד לענייני גירושין יכול להסתכם בהרבה מאוד כסף לכל תיק הגירושין ועולה בממוצע בין 15,000 ש"ח ל-25,000 ש"ח.

מחיר שכר טרחה של עו"ד לענינני תעבורה

אם עברתם תאונת דרכים או קיבלתם דו"ח גבוה וזימון למשפט תחבורה, תוכלו להשתמש בשירותיו של עו"ד לתחבורה. מחיר שכר טרחה של עורך דין לתעבורה נע בין 2000 ש"ח ל-10,000 ש"ח ומעלה תלוי בסוג התביעה ובסוג המקרה.

מחיר שכר טרחה של עו"ד המתמחה בהוצאה לפועל

עו"ד להוצאה בפועל אחראי גם על כל התחומים הקשורים להוצאה בפועל כגון: כינוס נכסים, פשיטת רגל, דיני עבודה, צו הפטר וכו'. מחיר שכר טרחה לתחומים אלו עולה החל מ-2000 ש"ח ומעלה לפי חומרת המקרה.

מחיר שכר טרחה של עו"ד לפלילים

זהו העו"ד האחרון שתרצו בוודאי לשכור אך אם בכל זאת אתם צריכים עו"ד לפלילים תצטרכו להיפרד מהרבה מאוד כסף. המחיר תלוי משמעותית בסוג המקרה ויכול לעלות כמה אלפי שקלים בודדים ולהגיע גם למאות אלפי שקלים.

מאמרים קשורים:
המלצות - עורך דין לקניית דירה
חוזים מוכנים
אזרחות רומנית
המלצות - עורך דין לתעבורה
המלצות - עו"ד להוצאה לפועל
המלצות - עו"ד לגירושין

1 תגובות:

יוני עמרם אמר/ה...

תודה רבה על המידע.

הייתי שמח למצוא אתר כזה שיהוה מחירון של עו"ד מסודר לפי קטיגוריות:

כמה לוקח עו"ד לתעבורה?

כמה לוקח עו"ד להוצאה לפועל?

כמה לוקח עו"ד לגירושין?

וכמה עולה הסכם גירושין?

וכו'