עורך דין להוצאה לפועל

קישורים ממומנים

אם יש לכם צורך בהוצאה לפועל הגעתם למקום הנכון בשבילכם. במאמר הבא תמצאו את כל השאלות החשובות הקשורות לנושא כמו איך לפתוח תיק? איך לבחור עורך דין להוצאה לפועל? ועוד שאלות נפוצות רבות. מומלץ לקרוא.

אף אחד לא רוצה להגיע להוצאה לפועל אבל לפעמים אין ברירה, גם מצד אלו שנמצאים בחובות ולא מצליחים לעמוד בנטל וגם מצד אלו שחייבים להם כסף ולא מקבלים את החוב כפי שסוכם. במציאות, המקרים לא בדיוק שחור ולבן ויש המון שטח אפור שניתן לתרגם לכאן או לכאן ולכן, מומלץ מאוד להיעזר בשירותיו של עורך דין המתמחה בהוצאה לפועל שייעץ לכם בדיוק מה לעשות כדי שתצאו הכי טובים מכל הסיפור הזה בכל מקרה שהוא.

חוק הוצאה לפועל אינו חוק פשוט בכלל וזאת העיקר מפני שהוא צועד בדרך מאוד מפותלת שבין אכיפת החוק והצדק במדינה מתוקנת ומוסרית לבין שמירת כבוד האדם, חירותו ופרטיותו. לכן, ללשכת ההוצאה לפועל יש כללים מאוד ברורים מתי אפשר לפתוח תיק ומתי לא.

באיזה מקרים פותחים תיק הוצאה לפועל?

בעיקרון, אחד משלושה גורמים חייב לקרות כדי שייפתח תיק בהוצאה לפועל:
  • צ'ק שלא שולם (צ'ק שחולל).
  • אי ציות לפסק דין.
  • אי כיבוד שטר חוב או שעבוד.
על התובע להמציא את כל כל הפרטים על החוב או כל דבר אחר שיכול להביא הוכחות לחוב שלא כובד. לאחר שהוכיח התובע את החוב שלא שולם, יישלח מכתב אזהרה מאת לישכת ההוצאה לפועל לחייב ותתריע בפניו כי אם לא ישולם החוב יוכל הזוכה (התובע) לעקל את חשבון הבנק או נכסים של החייב באמצעות הלישכה.

האם כדאי לקחת עורך דין?

פתיחת תיק בהוצאה לפועל אינה מצריכה או מחייבת עורך דין וכל אזרח שיש בידיו את המסמכין החיוניים להוכת החוב יכול לפתוח תיק בהוצאה לפועל אך א מדובר במקרים מורכבים כדאי ומומלץ לפנות לעורך דין שיידע לטפל הכי טוב במקרה שלכם. בממיוחד אם אתם אנשים עובדים והזמן יקר לכם.

מכתב התראה
ממשרד עורכי דין

עורכי דין להוצאה לפועל ממליצים בדרך כלל עוד לפני פתיחת התיק, לשלוח מכתב אזהרה מנוסח מטעם משרד עו"ד כדי לנסות ולהגיע להסדר ולחסוך את כל תהליכי הבירוקרטיה המפותלים. במקרים רבים השיטה הזו אכן עובדת.

כמה עולה שכר טרחה של עורך דין להוצאה לפועל?

אפשר לתת מחיר ממוצע לשכר טרחה ש ל עו"ד לנדל"ן או של עו"ד לתעבורה אך מאוד קשה לתת מחיר ממוצע לשכר טרחה של עורכי דין לענייני הוצאה לפועל וזאת מפני שיש הבדלים גדולים בין כל מקרה והעבודה הנדרשת מהעו"ד יכולה להשתנות בצורה ברורה בכל מקרה ומקרה. למרות זאת, ניתן לומר שמקרה ממוצע וסטנדרטי הקשור בהוצאה לפועל ייקח עורך דין שכר טרחה שמתחיל מ-2000 ש"ח ויטפס למעלה בהתאם לקושי המקרה.

איך לבחור עורך דין להוצאה לפועל?

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לחפש עורכי דין שמתמחים במקרים של עיקולים, שעבודים, חובות או כל דבר אחר שקשור להוצאה לפועל. סביר להניח שעורך דין עם נסיון במקרים כאלו יוכל לתת לכם ייעוץ טוב בהרבה יותר מאשר עורך דין לתעבורה.

תוכלו למצוא עורכי דין כאלה בכל מדריך של אנשי מקצוע כמו דפי זהב וכד' ובנוסף תוכלו למצוא באינטרנט אתרים רבים שמציעים אינדקס עורכי דין מכל התחומים ובכל הארץ. כמובן שהדרך הטובה ביותר היא להשיג המלצות ממישהו שאתם מכירים ובוטחים שהשתמש בשירותיו של עו"ד להוצאה לפועל ויכול להמליץ לכם עליו אך לא תמיד הדבר מצליח.

להלן רשימה של כמה עורכי דין להוצאה לפועל:
  • עו"ד אנג'ל - משרד עורכי דין המתמחה בתיקי הוצאה לפועל, פשיטות רגל, צו הפטר ועוד. ממוקם ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן. טל' - 03-7613874
  • עו"ד ענתבי - משרד עו"ד המתמחה בנושאים מסחריים כמו תביעות כספיות, דיני עבודה וכו'. המשרד נמצא בתל אביב. טל' - 03-5612287
  • עו"ד נאמן ושות' - המשרד ממוקם במגדל המוזיאון בת"א ומתמחה בין היתר בכל מה שקשור בהוצאה לפועל, כינוס נכסים, פשיטות רגל וכו' . טל' - 03-6935303
  • עו"ד ומגשר זאב אינגבר - מתמחה בין היתר בגביית שקים חוזרים ונושאים הקשורים בהוצאה לפועל. טל' - 050-2649675
עוד עורכי דין המתמחים בין היתר בהוצאה לפועל :
  • עורך דין אלחנן ויניצקי
  • עו"ד דוד אנג'ל
  • משרד עו"ד צבי וישנגדר
  • עו"ד חן שטיין
  • ד"ר דוד סער
מאמרים בעניין דומה:
עורך דין לקניית דירה
חוזים מוכנים
אזרחות רומנית
איך מוציאים דרכון אירופאי?

0 תגובות: