דירות להשקעה בירושלים

קישורים ממומנים

רוצים לדעת איפה כדאי לקנות דירה להשקעה בירושלים? בכתבה הבאה ננסה לעזור לכם במקצת ולהציע לכם כמה איזורים ושכונות בירושלים שכדאי להשקיע בהם.

למרות שבשנים האחרונות חל פיחות מסויים בקניית דירות להשקעה בישראל, אנשים רבים עדיין רואים בקניית דירה להשקעה כאופציה מועדפת על פני השקעה בבורסה או בפק"מים בבנקים. בכל עיר ישנם איזורים בהם הפוטנציאל להשבחת הנכס הוא גדול בהשוואה לשאר האיזורים וזהו המקום שהמשקיעים תמיד יחפשו.

בכתבה הבאה ננסה לתת לכם כמה רעיונות והמלצות לשכונות ואיזורים בירושלים שכדאי לקחת בחשבון אם אתם מחפשים דירה להשקעה.

איפה כדאי להשקיע בירושלים?

ירושלים היא העיר הגדולה ביותר בשראל המחולקת למספר גדול מאוד של איזורים שונים בעלי מגוון ייחודי ומאפיין לכל איזור. כדי לדעת איפה כדאי להשקיע בירושלים, בדקנו אילו איזורים נחשבים לזולים להשקעה (בין 700,000 למיליון ש"ח) אך עם צפי לעליית מחירים עתידית.

המלצה: לפני שנציג את ההמלצות, כדאי לציין שירושלים כמו רוב הערים הגדולות בארץ נחשבת באופן כללי למקום השקעה סולידי עם תשואה ממוצעת של 4-5 אחוז בשנה כך שאם אתם מוצאים נכס שמציג לכם תשואה גבוהה מכך, סביר להניח שיש לכם מציאה ביד.

שכונת קטמונים

ובכן, אחד האיזורים המדוברים ביותר בשנים האחרונות בירושלים כאיזור טוב להשקעה היא שכונת קטמונים. שכונה זו נחשבה לאורך שנים רבות כאיזור עוני ולא מפותח עם אוכלוסיה סוציו-אקונומית נמוכה אך בשנים האחרונות בעקבות עליית המחירים והתחלופה של הדורות, החלו להיכנס לשכונה אוכלוסייה חדשה של דתיים (כיפות סרוגות) ורבים מאמינים ששכונה זו תשתנה באופן קיצוני בעתיד הבינוני/רחוק.

כדאי להבין שמחירי הדירות באיזור זה כבר לא זולים כמו פעם (שכן המשקיעים כבר גילו את הפוטנציאל של האיזור) אך ניתן למצוא שם דירות 3 וארבעה חדרים במחירים זולים משמעותית מאיזורים אחרים בעיר.

שכונת תלפיות

עוד איזור אשר רבים ממליצים עליו כאיזור שעומד להשתבח בעתיד הוא שכונת תלפיות. כמו שכונת קטמונים, גם תלפיות נחשבת לשכונה לא מפותחת במיוחד אך מיקומה של השכונה הוא שגורם לרבים להאמין שזהו איזור מצויין להשקעה. תלפיות נמצאת על הגבול עם שכונות הנחשבות ליוקרתיות ביותר בירושלים כגון טלביה, המושבה הגרמנית וארנונה ולכן סביר להאמין שבסופו של יום, תלפיות תושפע מאיזורים אלו ומחירי הדירות בה צפויים לעלות.

שכונת בית הכרם

אם אתם מחפשים השקעה בטוחה וסולידית, כדאי לקחת בחשבון את שכונת בית הכרם שנחשבת לאחת השכונות היוקרתיות בעיר. למרות שמחירי הדירות בבית הכרם הם מהגבוהים בעיר, ישנם רחובות מסויימים בשכונה עם מבנים ישנים יותר ובהם בעיקר מתגוררים סטודנטים שמחפשים דירה ליד האוניברסיטה (גבעת רם). מחירי הדירות ברחובות האלו לא מתקרבים לאיזורים היקרים של השכונה ונחשבים לקלים מאוד להשכרה. לכן, אם אתם מחפשים דירה להשקעה סולידית בירושלים, כדאי לבדוק את האופציה של בית הכרם.

שכונת קריית יובל

שכונה מעורבת בין חילונים וחרדים הנמצאת במיקום גיאוגרפי מצויין (קרובה למרכז העיר, לקניון מלחה, בתי חולים וכו'). קריית יובל היא שכונה גדולה מאוד בה ניתן למצוא דירות זולות בשיכונים ישנים לצד וילות ובתים פרטיים. כמו כן ישנם איזורים בהם ישנה כניסה גדולה של ציבור חרדי. לכן, מומלץ להשתמש בשירותיו של מתווך טוב שמכיר את המקום ויוכל לעזור לכם בהתמצאות מעמיקה יותר של האיזורים בתוך השכונה.

מאמרים דומים:
דירות להשקעה ברחובות
דירות להשקעה בחיפה
דירות למכירה ביפו

0 תגובות: