דירות להשקעה בחיפה

קישורים ממומנים

האם כדאי לקנות דירה להשקעה בחיפה? איזה דירה כדאי לקנות ובאיזה שכונה בחיפה? איפה אפשר למצוא דירות עם תשואה גבוהה בחיפה ועוד פרטים על דירות להשקעה בסדרת כתבות החדשה.

אם אתם מתעניינים בהשקעה בנדל"ן, אחד מהתחומים הפופולריים ביותר בנדל"ן הוא שוק הדירות יד שניה כהשקעה. המשוואה היא פשוטה - אתם קונים דירה עם משכנתא ומשכירים אותה לשוכרים שמשלמים לכם דמי שכירות מדי חודש ומחזירים לכם את המשכנתא וכך למעשה השוכר משלם לכם את המשכנתא ומחזיר לכם את ההשקעה עד שהדירה הופכת להיות שלכם.

זה אמנם לא כל כך קל וכדי למצוא דירה להשקעה תצטרכו לחפש היטב דירה עם תשואה גבוהה ולמצוא דירה כזו זה לא ממש קל. כדי שהעסקה תהיה כדאית אתם תצטרכו בד"כ תשואה גבוהה של 8 אחוז לשנה. כמו כן אתם צריכים להיות מוכנים נפשית ופיזית להשלכות של להיות בעל דירה. מציאת שוכרים טיפול שוטף בדירה והשקעה כספית במקרה הצורך ושלא נדבר על בעיות עם שוכרים שלפעמים יכולים להרוס לכם את כל הרווחים מהדירה.

דירות להשקעה בחיפה

במסגרת סדרת הכתבות החדשה שלנו נתמקד בכל פעם באיזור אחר בארץ ונבדוק האם ואיפה כדאי להשקיע בדירות באותו איזור. בכתבה הזאת נבדוק האם כדאי לקנות דירה להשקעה בחיפה?

חיפה היא העיר השלישית בגודלה בישראל והאוכלוסיה בה מונה כ -220,000 תושבים מהם כ-81% יהודים. חיפה מחולקת לכמה חלקים ורובעים מרכזיים שמחלקים את העיר ביניהם: הכרמל, שכונת הדר, העיר התחתית, קריית חיים וקרית שמואל, נווה שאנן, רמות רמז, רמות הכרמל ומערב חיפה.

מכיוון שברוב המקרים כשמדברים על דירות להשקעה מתכוונים לדירות שני חדרים או שלושה חדרים ולדירות משומשות וזולות, ננסה לפרט לכם באילו איזורים תוכלו למצוא דירות זולות בנות שניים/שלושה חדרים בחיפה:

האיזורים הנפוצים ביותר לקניית דירה להשקעה בחיפה הם באיזור שכונת הדר התחתונה והעליונה, שכונת רמות רמז ושכונת נווה שאנן הקרובות לטכניון והסטודנטים שלומדים שם מעדיפים לגור בעיקר בשכונות האלו. אופציה נוספת היא שכונת בת גלים הישנה שאמנם רחוקה מהטכניון ונחשבת לשכונה לא מפותחת אבל בשנים האחרונות מראה סימני התפתחות וצעירים רבים ואפילו סטודנטים מגיעים להתגורר בשכונה.

בשכונת בת גלים תוכלו למצוא דירות להשקעה שלושה חדרים המיועדות לסטודנטים של הטכניון או סתם לצעירים שמעדיפים את השכונה בגלל הקירבה לרכבת לתל אביב החל מ-250,000 ש"ח. כמובן שכדאי מאוד לברר היטב את האיזור של הדירה ולראות שהדירה במצב טוב ושהאיזור בתוך השכונה גם טוב.

אם יש ברשותכם תקציב גבוה יותר, תוכלו לקנות דירה להשקעה בנווה שאנן או ברמות רמז הסמוכות לטכניון ב-400,000 עד 500,000 ש"ח ולקבל שכירות יפה מהדיירים.

שימו לב שתוכלו לקנות דירה גדולה ולחלק אותן בעזרת שיפוץ רציני לכמה דירות קטנות וכך להגדיל את התשואה שלכם בהרבה.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני דווקה ממליץ על שכונת הדר עליון הלל-מסדה שמזכיר את שנקין
בת-א.בתי קפה קטנים וקירבה למרכזים עם תחבורה מצויינת.דירות ענקיות עם חדרים מרווחים.המחירים זולים יחסית לגודל.ובראיה לטווח ארוך ההשקעה תניב פירות.צריך אורך רוח ומוכנות לרווחים יחסית צנועים בהתחלה.

אנונימי אמר/ה...

לאנונימית שממליצה על הלל מסדה שמזכיר לה את שינקין.
פעם אחרונה שהייתי בשינקין בעלי בתי הקפה ויושביהם דיברו עברית.
במסדה רובם מדברים ערבית. מה לעשות, חיפה עיר מעורבת וזו השכונה שלהם :(

אנונימי אמר/ה...

קניתי בהדר עליון לפני 3.5 חודשים 2.5 חדרים משופצת ב350000 שח אבל אני תקוע ללא שוכרים אז מה עושים? תודה מראש רן

jkj אמר/ה...

איפה קנית בהדר ? איזה רחוב?

אנונימי אמר/ה...

לכל המעוניין דירות להשקעה בחיפה אנחנו זה הכתובת
0547434770 שניאור

אנונימי אמר/ה...

לאנונימי שקנה בחיפה ותקוע ללא שוכרים. האם אין שוק חזק של שוכרים בחיפה?