יונדאי גטס

קישורים ממומנים

כמה עולה יונדאי גטס חדשה? מי הן המתחרות העיקריות? האם כדאי לקנות יונדאי גטס? ובקיצור, כל מה שרציתם לדעת על יונדאי גטס בכתבה הבאה שלפניכם.

אחת המכוניות הנמכרות ביותר בשנים האחרונות בישראל היא יונדאי גטס. רכב זה שייך לקטיגוריה של הרכבים הקומפקטיים והקטנים ואהוב במיוחד גם על חברות ההשכרה בישראל. בכתבה הבאה נציג לכם מידע שאספנו מרחבי האינטרנט אודות יונדאי גטס באתרים מקצועיים ובפורומים המתמחים ברכבים.

יונדאי גטס - מידע כללי

החל ממודל 2007 ערכה חברת יונדאי כמה שינויים בעיצוב ובמנוע של הדגם גטס. המפרט של יונדאי גטס החדשה כולל בין היתר מנוע 1.4 ליטר, תיבת 4 הילוכים אוטומטית ומהירות מירבית של 167 קמ"ש. עיצוב הפנים של הגטס החדשה בסיסי ביותר אך עדיין נעים לעין. אגב, בשנת 2011 כבר לא ניתן לקנות את הדגם גטס אלא רק את המחליפה שלה - הדגם I20.

מתחרות של יונדאי גטס

בקטיגורייה של יונדאי גטס נמצאות כמה מתחרות עיקריות שמציעות מפרט דומה באותה רמת מחיר, ביניהם דייהטסו סיריון, אופל קורסה, טיויטה יאריס, סוזוקי סוויפט ועוד.

יונדאי גטס - יתרונות וחסרונות

הרבה מאוד חומר נכתב באינטרנט אודות יונדאי גטס וניתן לומר שהמגזינים חלוקים ביניהם האם יונדאי גטס נחשב לרכב מומלץ או לא. כדי לעזור לכם הנה כמה כתבות ומאמרים שנכתבו על הגטס עם יתרונות וחסרונטות של הרכב.

במגזין הותיק "אוטו" קיבלה הגטס ביקורות בינוניות ומטה כאשר רוב הביקורת השלילית היא על צריכת הדלק הגבוהה, לא בטיחותית וביצועים. לעומת זאת ביחס למחיר ולאמינות הרכב עדיין נחשב למומלץ לקנייה.

אם אתם מתלבטים בין קניית דייהטסו סיריון או יונדאי גטס, הכתבה הבאה ערכה השוואה "ראש בראש" בין שני הרכבים ברמה העיצובית, בטיחותית, התנהגות נסיעה וצריכת הדלק.

במגזין הרכב של וואלה ערכו ביקורת על יונדאי גטס מקיפה ורצינית ואנו ממליצים בחום לקרוא אותה. הכתבה סוקרת את יונדאי גטס על כל היבטיה הכולל את סוגי הדגמים, רמות האיבזור השונות ועוד. לפי הכתבה יונדאי גטס נחשבת למכונית מומלצת אך לא לכל אחד ולא לכל מטרה. אם אתם מתלבטים בקניית יונדאי גטס, מומלץ לקרוא!

מאמרים קשורים:
ביטוח רכב זול
עלות בדיקת רכב
קניית רכב מהשכרה

0 תגובות: