מחיר השכרת אופניים

קישורים ממומנים

מחפשים מידע על השכרת אופניים? בדקנו עבורכם ברשת מחיר השכרת אופניים באתרים שונים. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

תרבות הרכיבה על אופניים הולכת ותופסת תאוצה בישראל בשנים האחרונות ויותר ויותר ישראלים בוחרים לרכב בשעות הפנאי (ברוב המקרים ביום שבת) במסלולים שונים ברחבי הארץ. כמו כן, מחירי הדלק שממשיכים להאמיר מדי יום גורמים להרבה מאוד ישראלים לבחור להתנייד באופניים גם ביום יום (בעיקר באיזור המרכז).

מכיוון שאופניים מקצועיות הם לא דבר זול, הרבה מאוד רוכבים מעדיפים לשכור אופניים על פני קנייתם ובמקרים רבים זה אכן משתלם. ישנן חנויות אופניים רבות ברחבי הארץ אשר מציעות השכרת אופניים על בסיס יומי, שבועי או חודשי. יצאנו לבדוק בשבילכם כמה עולה לשכור אופניים? מה זה כולל? ועוד כמה טיפים והמלצות בתחום.

השכרת אופניים

כדי להציג לכם מחירון השכרת אופניים ממוצע, בדקנו בכמה אתרים של חנויות המתמחות בהשכרת אופניים ברחבי הארץ להלן התוצאות (הערה: המחירים המופיעים כאן הן בגדר המלצה בלבד ואין הם מהווים מחיר רשמי).

מחירי השכרת אופניים נחלקים ומתומחרים בעיקר לפי סוג האופניים (אופני הרים, אופני כביש, אופני מירוץ וכו') ולפי רמת היצור שלהם (מרכב ברזל, מרכב אלומיניום וכו'). כמו כן, עלות השכרה אופניים משתנה בהתאם למשך הזמן השכירות (יומי, שבועי וכד'). רוב החנויות כוללות במחיר ההשכרה גם קסדה ומנעול.

מחיר השכרת אופני הרים - המחיר הממוצע הוא כ-50 ש"ח להשכרה יומית וכ-250 ש"ח עבור השכרה שבועית.

מחיר השכרת אופני מירוץ - 70 ש"ח להשכרה יומית וכ-450 ש"ח להשכרה שבועית.

מחיר השכרת מתקן נשיאה לאופניים לרכב - רוב החנויות מציעות גם תוספות ואביזרים נלווים להשכרה. למשל מתקן נשיאה לרכב יעלה לכם כ-30 ש"ח בממוצע ליום.

טיפים והמלצות
  • ישנן חנויות המציעות גם ביטוח על האופניים. כדאי לבדוק בחנות שבחרתם האם אופניים כוללות ביטוח.
  • וודאו שאתם מקבלים קסדה ומנעול ללא תוספת תשלום.
  • לחנויות אלו ישנו ניסיון וידע רב לכן, אם אתם מחפשים המלצות למסלולים טובים לרכיבה, כדאי להתייעץ עם החנות בה אתם שוכרים.
חנויות להשכרת אופניים

לסיום, הנה רשימה של כמה חנויות בארץ המציעות השכרת אופניים לכל מטרה:

מדוושי ישראל - חברה המתמחה בכל מה שקשור לרכיבה על אופניים ומציעה גם שירות השכרת אופניים. החנות ממוקמת ברעננה. טל' - 052-3969276.

ציודים - חנות להשכרת ציוד לטיול המציעה בין היתר גם השכרת אופניים לכל סוג ומטרה. החנות ממוקמת באיזור הדרום במושב סגולה. טל'- 08-8600144.

מצוק - חברה המתמחה בטיולי אופניים ושטח ומציעה גם שירות של השכרת אופניים בירושלים. טל' - 02-6431342.

סייקל - חנות אופניים בתל אביב המציעה השכרת אופניים לכל מטרה ובנוסף מציעה גם רעיון יצירתי של השכרת אופניים לילית. טל' - 03-5293037.

רנט סנטר - רשת ארצית עם סניפים בירושלים, תל אביב ונהריה להשכרת ציוד מכל הסוגים ובין היתר מציעה השכרת אופני הרים, אופני מירוץ ואבזרי נלווים שונים. טל' - 03-7608793.

0 תגובות: