מסך DVD לרכב

קישורים ממומנים

איך מתקינים מסך DVD לרכב? כמה זה עולה? למי זה כדאי? ועוד שאלות נפוצות במדריך הבא. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

יותר ויותר אנשים מחליטים להתקין מסך DVD לרכב כאשר ברוב המקרים מדובר במשפחות עם ילדים כאשר המסכים נמצאים על גב המושבים ומיועדים לצפייה ע"י הילדים. אך ישנם מקרים בהם גם נהגים מתקינים ברכב מסך DVD המשולב בחלק הקדמי של הרכב. החלטנו לבדוק מהו מחיר התקנת מסך DVD לרכב? מהם הסוגים השונים ומידע נוסף שיעזור לכם לדעת יותר בתחום.

איפה אפשר להתקין מסך DVD לרכב?

גדלי מסכי ה- DVD לאוטו נעים בין 2.5 אינץ' ומגיעים עד ל-20 אינץ' למי שרוצה חווית צפייה מועשרת. ישנם כמה מקומות שונים בהם ניתן להתקין את המסך למשל:
  • מסך DVD הממוקם מאחורי ראש המושבים של הנהג והיושב לידו.
  • מסך DVD במרכז הרכב היכן שנמצא הרדיו.
  • מסך בלוח השעונים.
  • מסך הממוקם מראת הרכב הפנימית (כאשר עדיין נשאר מקום למראה).
  • מסך הממוקם במגן שמש.
  • מסך DVD על תקרת הרכב - לאחרונה אפשר למצוא גם מסכים הממוקמים על תקרת הרכב כאשר המסך מתקפל מהגג וכך אינו תופס מקום כאשר לא צופים בו.
עלות מסך DVD לרכב

מחירי מסכי DVD לרכב מושפעים בעיקר לפי גודל המסך כאשר מחיר מסך DVD לרכב בזול מתחיל בסביבות 400 ש"ח למסך קטן (בדרך כלל מסכים בגודל 7 אינץ' המתאימים בעיקר למראה על למגן שמש) ויכולים להגיע ל-4000 ש"ח למסכים גדולים במיוחד (מעל 20 אינץ') הממוקמים על הגג ומקופלים.

למרות הטווח הרחב של מחירי המסכים לרכב, בבדיקה שערכנו מצאנו כי עיקר המסכים לרכב הנמכרים כיום נעים בין 500 ל-1500 ש"ח בממוצע.

עלות התקנת מסך DVD לרכב

למחיר המסך יש להוסיף כמובן את עלות ההתקנה. לפי הבדיקה שאנו ערכנו, עלות ההתקנה עולה בין מאה ש"ח לבין כמה מאות שקלים תלוי ברמת מורכבות ההתקנה.

מאמרים קשורים:
התקנת מגבר לרכב
חלונות כהים לרכב
עלות בדיקת רכב
ביטוח רכב

0 תגובות: