מכשירים לפילאטיס

קישורים ממומנים

איזה מכשירים לפילאטיס קיימים? מה מחיר המכשירים ואיפה ניתן לקנות ציוד פילאטיס בכתבה הבאה שלפניכם.

אפשר לחלק את שיטת הפילאטיס לשתי חלקים עיקריים - פילאטיס מכשירים ופילאטיס רצפה. בכתבה הבאה נתמקד בפילאטיס מכשירים ונסקור את סוגי מכשירי הפילאטיס והאביזרים הנלווים הקיימים כיום בשוק יחד עם מחירים ממוצעים לכל מכשיר. כמו כן, נציג גם רשימה של חנויות שמוכרות ציוד פילאטיס.

מכשירי פילאטיס

מכשיר קאדילק - מיטת אימונים גדולה המשלבת בתוכה מגוון של תרגילים רבים שאפשר לבצע בעזרתה. מיטת קאדילק מיועדת בעיקר למתקדמים ובעזרתה ניתן לפתח את מערכת היציבה והשרירים. מכשיר קאדילק לפילאטיס אמור להגיע יחד עם תוספות מובנות המגיעות יוחד איתו כמו למשל ידיות תלייה ליידים ולרגליים, טרפז וכד'. קיימים גם דגמים של מכשיר חצי קאדילק ועוד מכשירים משולבים דומים. מכשיר קאדילק עולה בממוצע כ-15,000 ש"ח.

מכשיר רפורמר - מיטת רפורמר אחד המכשירים הפופולריים ביותר בקרב מכוני הפילאטיס. מיטת רפורמר מאפשרת שילוב של תרגילים רבים המיועדים להשפיע על כל מערכות הגוף והנפש כאחד. קיימים סוגים רבים של מיטות רפומר לפילאטיס ואפשר למצוא בכל חנות דגמים שונים עם תוספות והרחבות. מחיר ממוצע למכשיר רפורמר הוא כ- 16,000 ש"ח.

ציוד פילאטיס

מזרנים לפילאטיס - השימוש במזרנים לפילאטיס הוא מאוד נפוץ וקיימים מספר סוגים עיקריים של מזרנים מיוחדים לפילאטיס למשל: מזרן נתלה (מזרן עם חורים המאפשרים לתלות אותו), מזרן אוויר ומזרנים נוספים. מחיר מזרן פילאטיס נע בין 150 ש"ח למזרן רצפה סטנדרטי ויכולים להגיע ל-800 ש"ח למזרן נתלה איכותי.

כדור פילאטיס - אחד האביזרים לפילאטיס הנפוצים ביותר הוא הכדור. רצוי מאוד שהכדור יהיה איכותי כדי שיוכל להחזיק מעמד זמן רב ולשמש בצורה הטובה ביותר את התרגילים המותאמים אליו. יש מספר כדורים לפילאטיס הנמכרים בשוק: למשל: כדור פיזיו, כדור יציבה, כדור זיזים (כדור עם זיזים בולטים המאפשר אחיזה נוחה יותר לתרגילים מסויימים) או כדור פרנקלין (המיועד לשיטת פרנקלין).

יש כמה גדלים לכל כדור (למשל: 55, 65, או 75 ס"מ). מחיר ממוצע לכדור פילאטיס נע בין 100 ל-200 ש"ח כאשר המחיר משתנה לפי גודל הכדור ולפי איכותו.

טבעת פילאטיס - עוד אביזר קטן שנפוץ באימון פילאטיס הוא טבעת פילאטיס. באביזר זה חשובה מאוד רמת ההתנגדות שמייצר המכשיר. יש מגוון טבעות פילאטיס משופרות ומשודרגות. המחיר הממוצע לטבעת פילאטיס נע בין 150 ש"ח ל-300 ש"ח.

גליל פילאטיס - כל מאמן פילאטיס חייב שיהה לו אביזר זה. איכות של גליל פילאטיס בא לידי ביטוי בעיקר בסוג החומר ממנו היא מיוצר (בדרך כלל עשוי מהחומר פולימר) ומחירו הממוצע של גליל פילאטיס הוא כ-140 ש"ח.

חנויות למכשירים וציוד פילאטיס

כיום בישראל יש כמה חנויות גדולות מאוד המתמחות במכשירים לפילאטיס ובציוד נלווה. הנה רשימה של כמה מהם:

קסאי - חברת קסאי היא הנציגה הבלעדית של חברת "באלאנס בודי" שהיא יצרנית מכשירי הפילאטיס הגדולה בעולם. בחנות תוכלו למצוא את כל סוגי המכשירים הקיימים בשוק החל ממיטות ומכשירי רפומר וקאדליק ועד הפריטים והאביזרים הנלווים הקטנים. החברה גם מציעה מתן ליווי מקצועי לפתיחת מכון פילאטיס חדש ושירותיים עסקיים נוספים.

פילאטיס אפקט - עוד חנות גדולה המציעה מגוון שלם של מכשירי פילאטיס ומוצרים בלעדיים נוספים.

פילאטיס סטרץ' - סטודיו לפילאטיס מכשירים המציע גם שיווק של ציוד ומכשירי פילאטיס.

מאמרים קשורים:
תרגילים לפילאטיס

0 תגובות: