מסחר במניות באינטרנט

קישורים ממומנים

מסחר במניות יכול להיות מאוד קל באמצעות האינטרנט. הנה מדריך שיתן לכם את כל המידע על מסחר עצמאי במניות און ליין.

הטכנולוגיה המתקדמת והקלות בו האינטרנט מאפשר לכל אחד לעשות כל דבר בעזרת המחשב לא פסחה על הבורסה ועל המסחר במניות. חברות רבות כולל הבנקים מאפשרים לכל אחד לסחור במניות און ליין מבלי צורך להתקשר לפקיד ולבצע הפקדה.

בשנים האחרונות לצד הבנקים, הוקמו חברות רבות המאפשרות דרך ממשק ניהול מסודר מסחר עצמאי במניות באינטרנט עם שליטה מוחלטת על ידכם אך לצד זה רצוי מאוד וחשוב לבדוק היטב מי החברה אשר מציעה את השירות כדי לדעת שיש "גב" מאחורי המערכת ומאחורי החברה.

המלצה: התחרות הגדולה בין החברות המציעות מערכת למסחר און ליין גרמה לכל השוק להוריד עמלות ואם תחפשו היטב תוכלו למצוא חברה המציעה עמלה זולה או אפילו במקרים מסויימים ללא עמלה בכלל.

בנוסף, חברות רבות מציעות בחינם מערכת מסחר במניות מדומה במניות כדי שתוכלו להתאמן על כסף וירטואלי לפני שתתחילו להשקיע במניות אמיתיות. כדאי להשתמש בזה אם אתם מתחילים בעולם ההשקעות במניות.

הנה רשימה של כמה מן החברות המציעות מערכת למסחר עצמאי במניות באינטרנט:

הראל טרייד - חברת הראל טרייד מציעה לכם מערכת מסחר און ליין מתקדמת ומציעה הטבות רבות למצטרפים כגון: פטור מדמי משמרת, פטור מעמלת מינימום, פטור מעמלות אי ביצוע (בשונה מהבנקים, כאשר אתם לא סוחרים במניות, לא תשלמו עמלה) ועוד הטבות נוספות.

פלוס 500 - חברה המציעה מערכת און ליין למסחר במניות ומציעה בנוסף, מסחר מדומה במניות להתנסות חינם.

טרייד 27 - עוד מערכת מסחר ממוחשבת המציעה מסחר באינטרנט בכל סוגי המניות וההשקעות בבורסה בישראל ובבורסאות אחרות בעולם. כמו חברות רבות, מציעה חברת טרייד 27 עמלות נמוכות והטבות נוספות.

כלל פורקס - חברה גדולה וותיקה המציעה מסחר ממונף במניות באמצעות מערכת מסחר און ליין בעברית עם כלים מקצועיים ואפשרויות רבות נוספות.

בנקרייט - חברה גדולה המציעה מערכת מסחר אינטרנט מתקדמת ומציעה עמלות זולות במיוחד.

מאמרים קשורים:
איזה בית השקעות לבחור?
שערי מניות
בורסה - בית השקעות או בנק?
מסחר במט"ח באינטרנט

1 תגובות:

רונן אמר/ה...

קניית מניות באינטרנט היא הדבר הכי נוח שאפשר. כך אם תלמדו קצת דרך האינטרנט על שוק ההון והבורסה, תוכלו לקנות מניות דרך האינטרנט ולהית אדונים לעצמכם.