חיקוי מושלם - מופע המחווה I Am King למייקל ג'קסון בישראל 2019

קישורים ממומנים

מופע חדש שכולו מוקדש למייקל ג'קסון במחווה אדירה ומדוייקת, יגיע לישראל בינואר ובפברואר 2019 ויציג כאן מעל 20 הופעות בערים רבות בישראל. הנה עוד פרטים על המופע ועל כרטיסים ולוח ההופעות המלא.


המופע החדש הנקרא I Am King המורכב מצוות מוכשר של מוסיקאים ורקדנים מברודווי ולאס וגאס, לוקח את הקהל במסע מוסיקלי ויזואלי אל עולמו של מייקל ג'קסון ויבצע בו את כל הלהיטים הגדולים של מייקל ג'קסון כמו “Bad” ,”Billie Jean”, “Thriller”, “Man in the Mirror”, “Human Nature” ועוד רבים אחרים.

יוצרי המופע I AM  KING יצרו מופע אנרגטי, תוסס ומרהיב עם מוסיקה חיה הכוללת נגנים, זמרות ליווי ורקדנים ויציגו כאן לוח הופעות אינטינסיבי באורך של למעלה מחודש שלם כאן בישראל.

מי שמגלם את מייקל ג'קסון הוא מייקל פירסטון, לראשונה בישראל, אשר ב-20 שנים האחרונות מקדיש את כל פועלו לנושא. הוא הופיע עד כה בפני מיליוני אנשים ובפני למעלה מחצי מיליון איש במופע זה. בקרב האוהדים והמבקרים הרבים של מייקל ג'קסון, פירסטון נחשב ליורשו האולטימטיבי הן במראה ובקול, והן בביצועים האותנטיים של הריקודים והכוראוגרפיה שכה מזוהה עם מלך הפופ הנצחי וזכה לחיקויים, עוד בעודו בחיים, בקרב רבים.

היכולת שלו לבצע, ללא פלייבק, על הבמה מול הקהל, את מייקל ג'קסון תוך כדי ביצוע ריקודים אינטנסיביים, הפך אותו לאמן מפורסם והמבוקש ביותר בכל רחבי ארה"ב עם מופע המחווה שבינואר הקרוב יגיע גם לישראל להופעות ברחבי הארץ.

כרטיסים למייקל גקסון בישראל נמכרים כעת במבצע של חברת ויזה כאל ולאחר מכן יימכרו במחיר הרגיל. טווח המחירים נע בין 140 ל-271 ש"ח.

צפו במייקל פיירסטון בביצוע לייב על הבמה (שימו לב: זהו לא מייקל ג'קסון):


0 תגובות: