קליפ פרובוקטיבי חדש לקרן פלס ואמיר דדון מתוך לילה אחד באפריל

קישורים ממומנים

לכבוד עלייתו בפעם ה-100 של מופע הקברט רוק למבוגרים לילה אחד באפריל, קרן פלס ואמיר דדון משחררים ליוטיוב קליפ חדש וחושפני של השיר "כל שנה יש אפריל"מתוך המופע שזכה כבר לצפיות רבות מאז עלייתו לאוויר. צפו בקליפ.

המופע לילה אחד באפריל הוא מחזה הביכורים הראשון של קרן פלס והיא יצירה מוסיקלית לא קונבנציונלית, חשופה ובועטת, המלווה בנגינה חיה. המופע מציג את קרן ואמיר, שמתאהבים ומתחילים לנהל רומן, ולא מצליחים לעצור את עצמם למרות שהסוף ידוע מראש. קולותיה ומחשבותיה של פלס מיוצגות בקברט על-ידי חמש נשים – מוסיקאיות, רקדניות ושחקניות.

צפו בקליפ החדש "כל שנה יש אפריל":


מילות השיר "כל שנה יש אפריל"

מספרים שהמציאות התעקמה לי
כשהסתכלתי במראה פתאום
ראיתי אישה שלא דומה לי
אכלתי את הלב כל היום
התקף חרדה אל תשאל
בזמן האחרון קשה לי לנשום
ובכלל בלי סיבה למסיבה לא יצאתי
כבר כמה שנים לא מעשנת.
מכוונת את הרדיו על שקט
למרות שתדע
שירים עצובים כבר לא מזכירים לי אותך
מניחה את הראש על ספה לבנה
בחדר המתנה מחכה כבר תקופה
שיבוא הרופא ויביא לי תרופה
העולם יפה.
רק מידי כמה רגעים
פתאום חייבת לנשק לך את הפנים
לנשוך חזק עד שירד מהשפתיים דם
זה באמת קשה
אבל אין סיפור אהבה מושלם
אז אם תרשה
באוקיינוס געגועים אני אשחה חזה אליך
כי בלעדיך אין לי חיים
מעבר לזה הכל כרגיל, כל שנה יש אפריל

הכל כרגיל
סירות מנייר אל המים באות
כשהרוח קוראת
כמה דמעות בעיניים
מחפשות את הדרך לצאת
נעלתי אותן בינתיים
לא זמן לחשוף את האמת
מקמט את הדף לא נותן שיציצו לי ללב.
ועוד כואב לי לשמוע שירים
למרות שתדע
גברים במדים כבר לא מזכירים לי אותך
כמעט באיזון כל יום המינון משתנה
מדברת לקיר והקיר לא עונה
זה לא משנה זה לא משנה.
רק מידי כמה רגעים
פתאום חייב לנשק לך את הפנים
לנשוך חזק עד שירד מהשפתיים דם
זה באמת קשה
אבל אין סיפור אהבה מושלם
אז אם תרשי/ה באוקיינוס געגועים
אני אשחה חזה אלייך
כי בלעדייך אין לי חיים
מעבר לזה הכל כרגיל, כל שנה יש אפריל

הכל כרגיל...


0 תגובות: